Rating/Besorolás:Teen And Up Audiences - Tini, és felette - 14+Category/Kategória:M/M - Male/Male - Férfi/FérfiFandom/Rajongó tábor:Supernatural (TV 2005) - OdaátRelationships/Párosítás/Kapcsolatok:Castiel/Dean Winchester, Castiel & Dean Winchester, DestielCharacters/Karakterek:Castiel (Supernatural), Dean WinchesterAdditional Tags/Címkék:Magyar Destiel - Freeform, Destiel Magyarul - Freeform, Alternate Universe - Canon Divergence, Alternatív Univerzum - Az eredetitől eltérő, Alternate Universe - Human, Alternate Universe - Modern Setting, Alternatív Univerzum - Ember-modern felfogás, Established Castiel/Dean Winchester, Castiel/Dean Winchester párkapcsolatban, Castiel Loves Dean Winchester, Dean Winchester Loves Castiel, Dean szereti Cast és viszont, Domestic Destiel, Jealous Castiel (Supernatural), Féltékeny Cas, Családi dráma, Némi angst boldog véggel, Human Castiel (Supernatural), Emberi Cas, Fehérneműk - bugyik, Dean szereti a bugyikat - bár szégyenli, Angst with a Happy EndingLanguage/Nyelv:MagyarSeries:← Previous Work Part 2 of Félreértések DestielStats/Statisztikai adatok:Published/Publikálva: 2024-04-30 Words/Szavak: 976 Chapters/Fejezetek: 1/1
Summary/Tartalom:Cas felfedez egy titkot a párjáról, ami majdnem végzetes a párkapcsolatukra. Szerencsére kiderül, hogy az egész csak egy félreértés.
A cipős doboz titka (14+)
Castiel hallotta az ajtó nyitást, és ahogy Dean belépett a házukba, de nem mozdult. Ehelyett csak mély lélegzetet vett, hogy harcoljon az ismétlődő könnyek ellen. Az árulás érzete az egész testén átterjedt, fájdalmas hullámokban, és azt is érezte, ahogy a gyomra összeszorult.- Cas? - kiáltotta Dean - Babe, itthon vagyok.A beceneve mindent még rosszabbá tett. Castiel keze ökölbe szorult, és harcolnia kellett a hányingere ellen. Hogyan tehette ezt Dean vele? Castiel bízott benne. Jobban bízott benne, mint bárki másban.- Óh, Baby, hát itt vagy! - mondta Dean, amikor belépett a konyhába, és látta, hogy Castiel az asztalnál ül. Azonnal észrevette a szoba fagyos légkörét, és mosolya eltűnt, amikor Castiel arckifejezésére pillantott. - Mi a baj?- Ki az a lány, Dean? - kérdezte Castiel, és nem tudta, hogyan sikerült megakadályoznia, hogy hangja ne remegjen - Vagy meg kellene kérdeznem, ki ez a rengeteg csaj? Mert, gondolom többen lehettek...Dean eleinte őszintén zavartnak tűnt.
- Miről beszélsz?- Ne játszd velem ezt a játékot, Winchester! Elég, ha velem csináltad, igazán nincs szükségem arra, hogy most játékokat játssz! Castiel a mellette lévő székhez nyúlt, és az asztalra helyezte a cipősdobozt, amitől Deannek világosság gyúlt az agyában, s egyben minden szín kiszaladt az arcából. A szája kinyílt, de nem szólt semmit.- Miért tetted ezt velem, Dean? - Castiel hangja elhallgatott, és remegő lélegzetet vett, egy pillanatra lehunyta a szemét, így nem kezdett el sírni. - Hogyan tehetted ezt?- Castiel... - Dean hangja durván hangzott, és az arca még mindig teljesen érzelem mentesnek hatott - Én... én nem...- Nem igaz?! - Castiel hidegen felnevetett, és felugrott, ledobva a doboz fedelét, tartalmát a padlóra öntve közvetlenül Dean lába elé. - Csak próbáld azt mondani, hogy a doboz nem a tied...
(...)
Words/Szavak: 976
A teljes történet az AO3-on olvasható alul az external-külső linken keresztül, illetve a kommentek között is megosztva a linkje.
KAMU SEDANG MEMBACA
A cipős doboz titka (14+)
Fiksi PenggemarCas felfedez egy titkot a párjáról, ami majdnem végzetes a párkapcsolatukra. Szerencsére kiderül, hogy az egész csak egy félreértés.