1. KARŞILAŞMAK

70 61 8
                                    

10 yıl önce
Rüzgar şiddetli bir şekilde esiyordu ağaçlar ve yapraklar rüzgardan hareket ediyor adeta dans ediyordu yaşlı adam evin konumunu bulmuştu sonunda istediği gerçekleşecekti. Yaşlı adam evden içeri girdi ve etrafına bakınmaya başladı o sırada elinde bıçak taşıyan kadını fark etti o istediği kızın annesiydi adamın göz kırpmasıyla bıçak kadının elinden ayrılıp havada uçarak yere düştü kadın ise ellerini öne doğru savurarak adamı güçleriyle havaya savurdu o sırada yaşlı adam konuştu “kızın nerede leyla” dedi ve yerden kalkıp kadını boğmaya başladı.
“kızımın nerede olduğunun bir önemi yok, onu asla bulamayacaksın” dedi kadın zar zor konuşarak ama yaşlı adam kadından daha güçlüydü kadının direnmesi nafileydi.
Kadın orada can verirken kimse onu kurtaramadı ve kadın öldü.
Zamanımız,
Ben Eliz Aksu yaşım 24, yaşım küçük ama acılarım büyük küçükken yani 7 yaşındayken kalp krizi yüzünden babamı kaybettim. 14 yaşımda ise annem öldürüldü o zamanlar teyzemde yaşarken annemin öldürülme haberini almıştım 14 yaşımdan 24 yaşıma kadar teyzemde kaldım birkaç yıl önce ise üniversiteden mezun oldum ve genel cerrah oldum. Teyzeme ne kadar teşekkür etsem azdır, her zaman yanımda oldu ve bana çok iyi baktı ama artık büyüdüğüm için kendi evime geçtim Amerika da yaşıyorum teyzem ise Türkiye de yaşıyor. Beni düşüncelerimden ayıran şey Aylin’in sesi oldu “Eliz hazır mısın?”
Ve şu da var ki ben, Aylin ve Burak aynı evde yaşıyorduk onlar benim üniversite arkadaşlarımdı onlarda benim evimde kalıyorlardı. akşam da bir parti vardı onun için kıyafet seçiyorduk Aylin kızıl saçları ile uyumlu kırmızı dar yırtmaçlı bir elbise giymişti ben ise mavi gözlerimle uyumlu taşlı saten mavi bir elbise giymiştim. O sırada odamıza Burak girdi ve “mükemmel olmuşsunuz kızlar galiba sizi herkesten korumam gerekecek” dedi biz onun söylediklerine gülerken Aylin “biraz daha çene çalarsak parti bitecek beyler ve bayanlar lütfen artık gidelim” dedi ardından hepimiz arabaya binip parti alanına gitmeye koyulduk arabanın üstü açıktı ve araba ilerledikçe saçlarım uçuşuyordu. Arabayı Burak sürüyor yolcu koltuğunda ise ben oturuyordum arkada da Aylin oturuyordu. Ardından arkadan Aylin’in sesi geldi “arkadaşlar burada çok sıkılıyorum müzik açıp da biraz eğlensek mi acaba?” dedi bende ona katılarak şarkı açtım ve arabayı şarkının sesi doldurdu.

“They call me Superman
Leap tall hoes in a single bound
I'm single now: got no ring on this finger now
I'd never let another chick bring me down
In a relationship; save it, bitch!
Babysit? You make me sick”
Bu eminemin superman şarkısıydı hepimiz şarkıya eşlik ederken parti alanına geldik ve arabayı bir alana park ettikten sonra arabadan indik ardından Aylin ve burak önden ilerlerken ben arkalarından ilerliyordum ama tam o sırada biri omzuma çok sert bir şekilde çarptı ve tam yere düşecekken bir kol beni belimden tutup kendine çekti. Bana çarpan kişi benden birkaç yaş büyüktü kumral saç rengine ve mavi gözlere sahipti ama o kadar sert çarpmıştı ki canım yanmıştı bende sinirden İngilizce konuşmayı bırakıp “öküz! Önüne baksana bana çarptın” diye bağırdım adam ise bana şaşkınlıkla bana bakarken onu sertçe ittim. Ve bende ona sinirle bakmaya başladım o sırada adam da Türkçe konuşarak “beni görüyor” diye mırıldandı. Türkçe konuşmasına ne kadar şaşırsam da
Bende “evet seni görüyorum yoksa görünmez misin?” diye onu dalgaya aldım ama o bana son kez şaşkınlıkla bakıp gitti. Ben hala ona söylenirken Burak ve Aylin’in yanına geldim onlar bana neden söylendiğimi sorduklarında ise her şeyi anlattım. Ama onlar sinirlenmek yerine gülmeye başladılar ve beni dalgaya aldılar. Bu sefer de onlara sinirlenip hırsla yerimden kalktım ve bara oturup kendime içecek alıp orada oturmaya başladım. Ama sinirimin hala geçmediğini anlayıp partinin arasındaki arka bahçeye girdim. Ama tam o sırada beklemediğim bir şey oldu ve bana doğru gelen birkaç yaratık gördüm ve hızla çığlık attım yaratık bana iyice yaklaşırken birden içinden bir ışın kılıcı geçti ve yaratık küle küle dönüştü ben korkuyla ellerimi yüzüme kapatmışken ellerim birden biri tarafından çekildi ve biri bana sarıldı ben ağlamaya başlayınca gözlerimin karardığını hissettim ve birden bayıldım.
Son duyduğum şey ise “gelecekte seni beklediği söylemiştim Eliz Aksu”

ATEŞİN RUHUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin