gözlerimi açtığımda kendimi bir yatakta buldum etrafa baktığımda birkaç kişinin etrafımda toplandığını gördüm üzerimde ise bol bir tişört vardı bunu bana kim giydirmişti derken hızla ayağa kalkıp "siz kimsiniz benden uzak durun o canavarda neydi öyle" dedim ve tam kapıya gidip kapıyı açacakken bir el beni tuttu ardından kendine çekti o kişinin kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda ablam güneşi gördüm ben ona neler olduğunu soracakken konuşmaya başladı "Eliz bak herşey çok karışık gelecek ama sana anlatmak istiyorum" dedi bende buna karşılık olarak "daha ne anlatacaksın ki abla ben canavarımsı birşey gördüm diyorum sen birşeyler anlatmaktan bahsediyorsun ayrıca senin burada ne işin var?" Dediğimde beni kurtaran çocuk.
"Canavarımsı bir şey görmüş" diye beni alaya alıp sanki kendisi her gün görüyormuş gibi.
O sırada başka bir kız bana "kuzım otur şurayada anlatalım işte ne uzatttın" dediğinde sinirlerim iyice gerildi üzerine yürümeye başladım "oturmuyorum, hiçbir şey anlatmayın da istemiyorum. Ayrıca hemen buradan gidiyorum galiba rüyadayım ah pardon ne rüyası kabus bu kabus" dedikten sonra hızla kapıdan çıktım ve tam yürürken bir el beni tekrar çekti ve o kişinin beni kurtaran çocuk olduğunu gördüm tam ona bağıracakken eliyle ağzımı kapattı ve beni onu dinlemeye zorladı. Ben en sonunda susup onu dinlemete karar verince konuşmaya başladı "bak ya şimdi benim istediğimi yapıp benimle gelip bizi dinlersin yada çok kötü şeyler olur" dedi ve ağzımı açtı ardından "kararını ver" dedi ben ise "ne gibi götü şeyler?" dedikten sonra gözleri yavaşça dudaklarıma kaydı ve mırıldanarak "çoook kötü şeyler" dedi ve yavaşça bana yaklaşmaya başladığı sırada gemen onu itip "of tamam geliyorum" dedim ve birlikte benim uyandığım odaya girdik o sırada herks şakınlıkla yanımdaki çocuğa baktı ve baba meydan okuyan kız "bu inatçı kızı nasıl ikna etti acaba?" Dediğinde gözlerimi devirdim ve bir koltuğa oturup bacak bacak üstüne attım ardındsn "dinliyorum" dedim ondan sonra ablam karşıma oturdu ve anlatmaya başladı "eliz sen bir avcısın biz burada bu isme aydınlığın avcıları diyoruz. Avcıların görevi 9 diyardaki iblisleri bulup onları küle dönüştürmektir çünkü bu iblisler insanlara zarar verebilir bizim görevimiz ise insanları korumanın yollarını bulmak. Ayrıca vampirler, kurt adamlar, periler gerçekten var" diye cümlesini bitirdiğinde şok olmuş bir şekilde onlara baktım ve sonra "yani benden birilerini öldürmemi istiyorsunuz öyle mi?" Dedim ve o sırada o kız "kızım sen neyi anlamıyorsun onlar insan değil iblis ce insanlara zarar veriyor" dedi ben ise "bana bak zaten herşeyi yeni öğreniyorum üzerime gelme ayrıca senin benimle alıp veremediğin ne?" Dediğimde bu seferde o gözlerini devirdi. Bu seferde odaya bir çocuk girfi ve "herşey hazırsa damga töreni hazır" dedinde ben onlara bakıp "damga töreni ne?" Dedim onlar ise bana bakarken ablam sonunda istediğim cevabı verdi "avcı olfuğunda bu mühürü alırsın hepimizde var. Bizimle misin?" Dedi bende başka bir seçeneğim olmadığı için "sizinleyim!" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN RUHU
ChickLitEliz Aksu küçükken ailesi öldürülmüştür. Eliz'in gittiği bir partide gerçek olmayan şeyler görür ve süper güçlerinin olduğu ortaya çıkar ailesini öldürenleri bulur ama geçmişte yaşadığı şeyleri unutmuştur ve geçmişte tanıştığı kişileri de ama bilmiy...