Maalesef Ginny ve ben Malfoyların eline düşmüştük...Bir adam ben ile Ginny'i tutuyordu, adamlardan bir tanesi önümüze Harry, yani abimi getirmişlerdi. Yanında Hermione ve Ron da vardı.
Lucius: Birisini seç bakalım Potter, sevgilin mi yoksa kız kardeşin mi?
Hermione: Harry...
Ron hiçbirşey söylemiyor, kardeşini de kurtarmak istiyor ama Dianayı da kaybetmek istemiyordu.
Sesim ağlamaktan kısılmıştı, hafifi bir fısıldama ile
"Abi..."
Diye fısıldadım
Ginny de hemen hemen benimle aynı durumdaydı, oda
"Harry...lütfen..."
Diye fısıldadı, ama ben emindim, abim beni seçecekti...ben onun tek ailesiydim...taa ki o sözü duyana kadar...
Harry: "G-Ginny..."
Ginny'nin yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu, ben ise sessizce ağlamaya başlamıştım, bizi tutan adam Ginny'yi bıraktı ve Ginny hızla abime doğru koşup sıkıca ona sarıldı
Mr. Malfoy ise Draco'ya beni malikaneye götürmesini söyledi, Draco kaçmamam için sıkıca beni tuttu ve malikaneye doğru yola düştük...
_________________________________________
Malfoy Malikanesi'ne geldik, Mr. Malfoy arkamızdan gelmişti. Ev gerçekten çok güzeldi, büyük bir evdi ve çoğunlukla koyu renkler ile döşenmişti.
Lucius: "Draco, Diana'yı odasına götür."
Draco: "Tamam baba"
Draco kolumu bırakmadan beni üst kata çıkardı ve bir odaya götürdü, oda çok güzel döşenmişti. Benim sevdiğim renkler de vardı.
Draco kapıyı arkamızdan kapattı ve kilitledi.
Diana: Ne yapıyorsun Malfoy?! Aç kapıyı.
Draco üstüme yürüdü
Draco: Ne yapıyorum??
Diana: Odadan gider misin lütfen?!
Draco üstüme yürümeyi bıraktı ve iç çekti
Draco: Sırf ilk günün diye gidiyorum. Ha bu arada, dolapta kıyafet falan herşey var.
Diana: Tamam, git şimdi.
Draco birşey demeden kapının kilidini açtı ve odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
Ben ise yatağa oturdum ve bacaklarımı kendime çektim ve kollarımı dizlerimin üstüne koyup kafamı kollarıma yasladım ve sessizce ağlamaya başladım, aklım hala almıyordu...artık Malfoylar ile kalacaktım, hiç istemiyordum şimdiden abimi özlemiştim ama eminim o beni özlememişti, zaten beni önemseseydi Ginny yerine beni seçerdi...
Bir süre daha ağladıktan sonra üstümü değiştirmeden yatağa uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
_________________________________________
Aradan 1 hafta geçmişti, Hogwarts'ın bir dönemi daha bitmişti...ama bu hafta içinde Draco bana iyi ve nazik davranıyordu. Cissy de aynı şekilde bana nazik ve güzel davranıyordu. Az da olsa alışmıştım
Draco'nun ağzından
Diana 1 haftadır neredeyse hiçbirşey yemiyordu, bana birazdaha güvenmesi için nazik davranıyordum ama Diana neredeyse hiç kimse ile konuşmuyor, sadece bir kaç kelime ediyordu.
Ama son günlere bakarsak Diana birazdaha bize alışmıştı ve annemin zoru ile yemek yiyordu. Her gece yatağında birkaç fotoğrafa bakıyordu...Bir fotoğrafta anne ve babası vardı, diğer fotoğrafta ise abisi vardı. Daha dün çöpte o abisinin fotoğrafını gördüm, kırmızı bir kalem ile karalayıp,yırtıp çöpe atmıştı.
_________________________________________
°•○Diğerlerine bakalım○•°
Hermione: Diana keşke şuan burada olsaydı...onu çok özledim...
Miss Weasley: Ahh tatlım biliyorum, hepimiz onu çok özlüyoruz.
Sirius: Diana'yı o aptalların elinden almalıyız.
Mr. Weasley: Ya bu seferde Ginny'i alırlarsa?!
Bu söz üzerine Miss Weasley hemen Ginny'nin yanına geldi ve elini omzuna koydu.
Miss Weasley: Hemen öyle deme Arthur!
Remus: Çok kötü bir karmaşıklık içindeyiz, eğer birşeyler yapıp Dianayı kurtarırsak bu seferde Ginny gidebilir. Ama biz ikisini de istiyoruz.
George-Fred: Evet.
Sirius iç çekti ve arkasına yaslandı. Kendi kendine fısıldadı
"Vaftiz kızımı kurtaracağım"
Bu arada Harry'e bakarsak hiç konuşmuyordu ve şuan kardeşini düşünüyordu...sanırım pişmandı
_________________________________________
★
Tiktoktaki hikayeyi
buradan devam ettiricem
diğer kitabı sildim
bununla devam edicemAy vallahi inşallah
beğenirsiniz öpüldünüzTiktok: bne_ygmr
★
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★𝐷𝑂𝑊𝑁𝑃𝑂𝑈𝑅★ | 𝐷𝑟𝑎𝑐𝑜 𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦
ChickLit𝐷𝑖𝑎𝑛𝑎: 𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑛𝑒 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛!? 𝐷𝑟𝑎𝑐𝑜: 𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚.