𝐵𝑒𝑛𝑖 𝑟𝑎ℎ𝑎𝑡 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝚤𝑛 | 3

426 28 30
                                    

Harry tüm yol boyu susmuştu,bende diğerleri dahil kimse konuşmadı, Mr. Weasley bir süre sonra arabayı yere indirdi ve hepimiz arabadan inip eve gittik.

Ama ben hiç gitmek istemiyordum. Sirius yavaş yavaş yürüdüğümü görünce koluyla hafifçe ve yumuşak bir şekilde sırtımı itmeye başladı

Eve söylene söylene girdim.

Diana: Ya beni bırakın artık! Oradan oraya sürüklenmekten yoruldum!

Ginny bana hoşnutsuz bir ifade ile baktı, sanki gelmemi istememişti.

Ginny: Diana bak-!

O anki sinirle artık daha çok bağırmaya başladım, suç abimindi ama ben herkese bağırıyordum

Diana: Sen hiç konuşma Ginny!

Harry: Ginny'ye öyle deme, Diana!

Harry'ye iğrenir bir ifade ile baktım.

Diana: Sen ne biçim bir abisin ya!? Bana hala Ginny'yi mi savunuyorsun cidden!?

Harry: Ben Ginny'yi savunmadım! Sadece-

Ginny: Bırak konuşsun Harry!

Remus araya girdi ve:

Remus: Şu tartışmayı bırakırsanız sevinirim!

Hepsine öfke ile bakıp yukarı kata odama çıktım ve kapıyı sertçe kapatıp yatağıma atlayıp uzandım, şuan burada olmaktansa Malfoy Malikanesi'nde olmayı tercih ederdim...

Odamın kapısının açılmasıyla ürperdim ve yatakta oturur pozisyona geldim.

Diana: Ne yapıyorsun sen burada!?

Harry: Ne mi yapıyorum? Sen beni boşver de, o Malfoy pisliği sana birşey yaptı mı!?

Diana: Sananee ha? SA NA NE

Harry: Bak Diana, sen benim kardeşimsin!

Diana: Kardeşin olduğum şimdi mi aklına geldi!?

Ah yine başlıyoruz şu kavgalara

*

İkimizde Harry'yle uzun süre kavga ettik VE BENİ ODAMA KİLİTLEDİ! İNANILIR GİBİ DEĞİL! HEM BENİM YERİME SEVGİLİSİNİ SEÇİYOR, HEM DE BENİ KURTARIP ODAMA KİLİTLİYOR!

Keşke şuan Draco pencereden atlayıp içeri girsede beni kaçırsa...ayy ne hayaller...yani ama şimdi doğrusu gelse gitmez burada kalmayı tercih ederdim. Draco bana 2 yüz verdi diye kanamazdım

Bir süre sonra yorgunluktan uyuya kaldım, şimdi bu hıyar abim bana sabah yemekte getirmezdi net, bana yedireceği yemekleri Ginny'sine yedirir o.

*
1 HAFTA SONRA

_________________________________________


Draco'nun ağzından...

  Diana gittiğinden beri sürekli onu aramıştık, daha sonra onun Black Malikanesi'nde olduğu öğrendik ve gecenin köründe gizlice Malikaneye gittim.

  Diana'nın olduğu odanın camına küçük bir taş fırlattım ama yanıt gelmedi, sanırım uyuyordu. Bir taraftan yakalanmamaya bir taraftan da taş atıyordum.

  Daha da yanıt gelmeyince dikkatli bişekilde balkondan balkona tırmandım. Daha sonra dikkatce Diananın balkonuna atladım ve camdan içeri baktım, perde kapalı değildi. İçeri baktığımda Diananın uyuduğunu gördüm ve bir süre öyle onu izledim.

Daha sonra dayanamadım ve dikkatle balkonun kapısını tıklattım ve Diana'yı uyandırmaya çalıştım

_________________________________________

Diana'nın ağzından...

Gelen sesler ile yavaş yavaş uyanmaya başladım ve esneyerek hafifçe yataktan doğruldum ve sesin geldiği yere bakınca gözlerim genişledi ve hızla yataktan kalkıp balkonun kapısını açtım.

Kısık ses ile bağırdım

Diana: Ne işin var senin burada!?

Draco: Seni almaya geldim. Hadi gel...

Diana: Ya ben oyuncak mıyım!? 1 hafta Malfoy Malikanesi'ndeyim, 1 hafta Black Malikanesi'ndeyim, şimdi de bide seninle mi kaçıcam ya! Bas git!

Draco: Bak Diana, sakin ol bi...Hadi gidelim işte.

Diana: Yok efendim ben HİÇBİR YERE gelmiyorum!

Draco: Diana, hadi. Zorlama beni.

Diana: Bana ne?! G-İ-T

Draco: Sabır ya!? Bak bana şu aşk filmlerindeki gibi kucağıma aldırtma.

Diana: KOLAYSA GEL DE KAÇIR-

Bağırdığım için Draco dayanamadı ve eliyle ağzımı kapattı, ben ellerini çekmeye çalıştım ama başaramadım.

  Daha sonra yavaşça ağzımı açtı

Diana: Ben hiçbir yere gelmiyorum Malfoy. Yoksa sonra Sirius seni böyle alır kıtır kıtır doğrayıp köpeklere verir!

Draco: Offf, kızım sende ne mızmız çıktın ya, gel gidelim işte.

Diana: Bak hala gidelim diyor! Gel-mi-yo-rum. Sirius'tan da mı korkmuyorsun!?

Draco yine kendini beğenmiş aptal sesiyle konuştu ve sırıttı

Draco: Ha ben mi korkucam, senin Vaftiz babandan? Güldürme beni.

Diana: Abim sana yumruk attığında kalakalmıştın ortada, Sirius abimin yaptığının 500 katını yapar!

Draco kıkırdadı ve üstüme yürümeye başladı.

Draco: Sınırları zorlama Diana. Çok konuşuyorsun

Diana: Nasıl zorluyorum, kolaysa gel de sustu-

Dememle dudaklarımda bir sıcaklık hissettim...

_________________________________________      



  Ay vallahi biraz
olaylı yapmaya çalıştım
ama neyse

Tiktok: bne_ygmr

_________________________________________

★𝐷𝑂𝑊𝑁𝑃𝑂𝑈𝑅★ | 𝐷𝑟𝑎𝑐𝑜 𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin