Bölüm 1

18 7 5
                                    

SELAM YENİ KİTABIMA HOŞGELDİNİZ BAŞLAMA TARİHLERİNİ ALALIM 📲 

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟 

BU ARADA MODEL KİYOMİ OLACAK :)

MEDYA:GAARA VE MİZUKİ'NİN İLK TANIŞTIKLARI ZAMANDAN🥰

YAZMA SEBEBİM GAARA'YI ÇOK SEVİYORUM VE NE YAZIK Kİ ONUNLA ALAKALI ÇOK FAZLA KİTAP YOK 😭

TASLAKTA İTACHİ×YN'DE VAR SEVİLİRSE ONU DA YAYINLARIM YAKIN ZAMANDA🙃

YAZIM YANLIŞLARI VE MANTIK HATALARI OLABİLİR İYİ OKUMALAR ☄️ 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

-YAZARDAN- 

Mizuki şu anda 14 Yaşındaydı bir ailesi yoktu.Onun ailesi arkadaşları ve takımı olmuştu daima.Uzun koyu laciverte dönük saçları ve siyah gözleriyle Konoha köyünün güzel kızlarındandı.Uchica klanının katledilmesi üzerine sadece Sasuke ve Mizuki kalmıştı hep ne olursa olsun birbirlerini kollarlardı ki aynı takımdalardı da Takım 7 onlar için harikaydı Sasuke,Mizuki,Sakura ve Naruto hocaları Kakashi'yle beraber takım tamamlanıyordu.Ancak Mizuki'nin unutamadığı küçükken bir arkadaşı vardı,kum köyünden Gaara onunda ailesi yoktu ilk tanıştıkları anı sorsanız hemen hatırlardı.Oda zorbalanıyordu Mizuki'de,sonra Konoha'ya getirildi Mizuki ve bir daha onu göremedi.

Gaara ise çocukluğunda epey utangaçtı içinde hala öyleydi.Şuanda 15 Yaşında genç bir adam gibiydi.Açık kırmızı saçları kızıl gibi gözüküyordu.Pek çok bilgi ile kendini geliştiriyordu.Gaara'nın tek sorunu Kankurou ve Temari kısacası sevdikleri hariç herkesi öldürmek peşindeydi sevgili Mizuki gittiğinde eski acımasızlığına dönüp kendini kaybetmişti.Ancak Gaara aklına Mizuki'yi getirdiği an kalbi ferahlıyordu.Yanında o varmış gibi hayal etmek büyülüyordu.Gerçektan yanyana geldiklerinde ne hissedeceğini kestiremiyordu bile.Tek amacı Mizuki'yi bulmak ve eskisinden daha güçlü olduğunu göstermekdi çünkü Gaara Mizuki'yi tanıdığı an ona tutulmuştu bile...

-UCHİCA MİZUKİ'DEN-

Ben:Ki!Naruto zıplasana!

Naruto:Kusura bakma Mizuki~chan ağğ!Acıdı!

Sasuke:Tch!

Sakura:Naruto İyimisin?

Kakashi Sensei:Neler oluyor burda?

Naruto:Sanırım bacağımı burktum.

Ben:İyileştirici jutsu kullanabilirim.

Kakashi Sensei:Yorulmayacaksan uygundur.

Eğilip jutsu yaptım bir süre sonra Naruto daha iyiydi.

Sakura: Tanrım antrenman yapıyoruz Naruto sakatlanma!

Naruto: Teşekkür ederim Mizuki~chan.Tamam ben Sasuke ile antrenman yapıcam!

Sasuke:Bana uyar.

Sasuke Naruto'ya kunailerini çekmişti bile bizde biraz ileride Sakura ile antreman yapmaya başladık.Sakura'nın Lanet olsun diye bağırması ile kıkırdadım.O yere yumruk çalarken ben zıplıyordum.

Ben:Hadi ama Sakura yakala beni!

Sakura:Mizuki!

Sakura'yı kızdırmak çok eğlenceliydi.Naruto haklı olmalı.Kakashi Sensei ise bir yandan kitap okuyor.Bir yandna bizleri izliyordu.Agacların arasına daldığım da Sharigan kullanıp Sakurayı hipnoz ettim sanki karşısında Annesi varmış gibi hayal ediyordu hemen kage bunshin yapıp önlü arkalı kılıcı boğazına doğru getirdim.Sharingan'ı da kapattım.Sakura kafasını salladiğında kızmaya başlamıştı bile.

GAARA×YN(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin