SELAM YENİ BÖLÜME HOŞGELDİNİZ 🎉
BİR DAHA Kİ BÖLÜM NE ZAMANA GELİR BİLMEM🙃
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟
MEDYA:UCHİCA MİZUKİ☄️
BU ARADA YAŞLAR BAĞIMSIZ OLACAK BAŞTAN UYARIYIM🙃
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR İYİ OKUMALAR DİLERİM 🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Sasuke:Sharinganda level atlamışsın!Ama bu Mangekyou Sharingan!Nasıl?
Ben:Sasuke! Millet!Lanet olsun hayır hayır!Ailemden uzak dur!Onları ben öldürmedim!Kes Şunu
Sasuke:Burdayım!Oi!Mizuki Tanrım Sharingan! YAŞIYORUM MİZUKİ!
Omuzlarımın sallanması ile kendime geldim gözlerim karardı kendimi banyoda buldum.Sasuke gözlerimin altını sıkıyordu o kırmızı şeyler kanmıydı?Bir dakika yoksa bugün Kanlı Ay mı çıkmıştı hiç dikkat etmemiştim.(Bu arada belli bir yaşa gelio sharingana alıştıkları için Kanlı Ay'ı burda kullanmak istedim)
Ben:Sasuke kanlı ay bugün müydü?
Sasuke:Ne yazık ki evet bende şuan da fark ettim sen kendini yorma.
Sasuke'nin beni kaldırdığını hatırlıyorum sonrası karanlık.Sabah kalktığımızda Alel acele toparlanıp Sasuke ile koşmaya başladık Geç kalmıştık.Shimatta!
-GAARA'NIN ANLATIMIYLA-
Konoha köyüne gelmiştik.Ben yarışmıştım bile çocuğa yazık oldu sis köyünden gelmiş olmalı,fazla egosu sinirlerimi bozdu bende tüm kemiklerini kırdım zevkliydi açıkças,bunun üzerine kum halkı benim tekrar yarışmamız istedi onlarda zevk almış olmalılar onlar bana rakip ararken bende mola veriyordum.Temari maçı kazanmıştı.Kangurou'nun sırasına epey olduğu için dövüşleri izlemeye başladım.Temari'de bize içecek birşeyler alıp dönmüştü.Gözlerim onu arıyordu ama hiçbiryerde göremiyordum ya başka bir yere gittiyse belki de köyün içindeydi.Tüm köyü dolaşmadan dışarıya adımımı bile atmam.
Temari:Gaara onu arıyorsun diğmi?Ben buralarda olduğunu düşünüyorum.
Kangurou:Bence de öyle rövanş'a her genin katılır.
Gaara:Siz ne anlarsınız onu görmediniz bile!
Çıkışımdan rahatsız olduklarını biliyordum ancak dalga geçmeli imalarda bulunmaları sinirlerimi bozuyordu.Onun hakkında veya duygularım hakkımda kimse dalga geçecek hadde değil.Kafamı tekrar çevirdiğimde siyah üstünü kapatan biri geçti sis köyünden geldiği falan anons ediliyordu.Rakibi anons edildiğinde şok içinde ayağa kalktım'Uchica Mizuki' sonra giriş kapısı açıldı.İçeri Mizuki girdi ve kenardan bir çocuk geçti.Mizuki rakibinin karşısına geçtiğinde kalbim hızlandı o,o çok güzeldi daha da güzel olmuş kısa saçları uzamış.Bedeni oldukça güçlü ve güzel duruyordu.Uzak olmama lanet ettim Onlar dövüşmeye başladığında Temari ve Kangurou'da beni fark ettiklerinde onlarda izlemeye başladılar.Yalnız o rakip denen heriften kötü kokular alıyorum biraz tuhaf biraz değil Baya tuhaf!Hareketli ve duruşu hiçbir öğrenciyi andırmıyordu.Mizuki'nin gözlerinde Sharingan'ı gördüm kl ki cını çok iyi bir şekilde Savuruyordu bir anda sis bombası kullanıp etraf gölge kalanlarla doldu.Hepsi bir anda saldırmaya başladı.Hepsinin gözlerinde aynı şekilde gördüm sadece ben değil herkes görmüştü herkes uzun zaman sonra ilk defa Mangekyou Sharingan kullanan biri görüyordu.Klonların gözlerinden kanlar akıyordu ama düşman sürekli onları Savuruyordu.En sonunda biri yerde kaldı tam kazanan belli oldu derken O klon kütüğe dönüştü ve yerin altından çıkıp yumruğunu rakibe geçirdi.Akatsuki pelerini bu!O yerin dibine girerken kazanan anons ediliyordu.Mizuki'de sol çapraza bakıyrodu.Sanırım takım arkadaşları onardı.Yere yığılacağı an hızla kumumla birlikte oraya indim.Akatsuki'de ki adam yaşıyordu ben Mizuki'yi kucağıma aldığımda kuma emir verdim.Onu etrafına sardım ve kum kan'a bulandı.Herkes bağırıyor bazıları çığlık atıyordu.Benim olana kimse zarar veremez.
-SASUKE'NİN ANLATIMIYLA-
Kakashi Sensei:Mizuki!
Hokage:Herkes sakin olsun.Rövanş maçları'nı kesmek doğru olmaz devam ettirmek en iyisi ayrıca Akatsuki klanından bir kişi daha ölmüş bulunmakta.
Herkes'in alkışları bağırışları Mizuki'yi tebrik edişleri güzeldi.Mizuki bize baktı sonra dengesini kaybetti.Bi anda az önceki kum köyünden Gaara geldi ve onu tuttu.Tanışıyorlar mı?Ne ayak? Kucağında Mizuki ile bize yaklasti.
Gaara:Takım hocası siz olmalısınız onu hastaneye ben götürürüm.
Kakashi Sensei:Bende gelsem iyi olurdu ama daha Sasuke ve Sakura'nın maçları var.Naruto'da hastanede Tsunade sizinle ilgilenecektir.Daha sonra uğrayacağım.Tesekkur ederim.
Ne demek bu herifle yalnız bırakırdı.Gaara denen çocuk kafasını sallayıp kumu ile havaya yükseldi ve bir süre sonra gözden kayboldu.
Kakashi Sensei: Sasuke bana anlatman gereken şeyler var.
Sasuke: Dün gece gözleri bir anda belirdi.Kendini bizi katletmiş olarak gördü.Kötü haldeydi.Kanlı Ay olduğu için olmalı bilirsiniz 4-5 yılda bir olur zaten.Oda Mizuki'ye vurdu.
Kakashi Sensei: İnanamıyorum Takım 7 gerçekten gelişiyor!
-GAARA'NIN ANLATIMIYLA-
Dediği gibi Tsunade denen kadını bulmuştuk.
Tsunade:Bir süre uyuması gerekecek fazlaca Çakra kullanmış ne oldu Mizuki chan'a?
Ben: Mangekyou Sharingan kullanıcısı.
Tsunade: Yıllar sonra ilk kişi hemde bu yaşta inanamıyorum gerçekten güçlü bir kız.Takımı da öyle,tam zamanında getirmişsin eğer biraz daha geç olsaydı çok kötü şeyler olurdu.
Ben:Sağolun.
Tsunade: Geçmiş olsun tekrardan.
Kapıdan çıkan kişi ile Mizuki'nin yatağının yanına geçtim.Ellerimi güzel saçlarının içe geçirip okşadım.Bu kadar güzel olacağını ben bile tahmin edememiştim.Şimdi ki halı ve küçüklük halini yanyana getiremiyordum bile sahi bende öyleydim.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
BÖLÜMLERİ YAZARKEN HUZURLU HİSSEDİYORUM GAARA ETKİSİ BOŞUNA DEMEMİŞLER UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 🌬️
-Lady_Midnight-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAARA×YN(ARA VERİLDİ)
FanfictionArkadaşı ile arasına mesafeler giren Yn/Uchica Mizuki ve ona aşık olup mesafeleri kat eden Gaara'nın hikayesine sizde tanık olun. (Kesinlikle hayal ürünüdür, fotoğraflar bana ait değildir!) ...