TW: Age Gap, ცენზურა.
- ეცადე რაც შეიძლება ჩუმად იყო! ვეტყვი დედაჩემს, რომ გვძინავს. - უთხრა ლიტამ ლილის და ფანჯარა გააღო, - შენი იმედი მაქვს იცოდე! - როგორც კი თქვა ფანჯრიდან გადაძვრა და გაიპარა.
ლილი ოთახში დარჩა, ფანჯარა მიხურა და პიჟამა ჩაიცვა. ლიტა, როგორც ყოველთვის, მის შეყვარებულთან მიიპარებოდა. ეს ყოველივე კი დედამისმა არ იცოდა, რათა ამ შემთხვევაში მას გარეთ ცხვირსაც არ გააყოფინებდა. ამიტომ ლიტამ გადაწყვიტა ლილი მასთან დაეტოვებინა რადგან ასეთი შემთხვევაში მარტი უფრო მეტად ენდობოდა თავის შვილს და არც ოთახში შემოვიდოდა ხშირხშირად.
ლილი საწოლზე დაწვა, ტელეფონი მალევე მობეზრდა და დასაძინებლად გადატრიალდა. ბევრი იტრიალა, მაგრამ ფხიზლად იყო და ვერანაირად ვერ იძინებდა. როგორც ჩანს, ლიტა არ აპირებდა ჯერ სახლში მოსვლას.
შუა ღამე იქნებოდა. ლილის ისევ ეღვიძა, ზურგზე იწვა და ფანჯარას უყურებდა. ამ დროს კარი გაიღო. ლილის მაშინვე თვალები დახუჭა და გაქვავდა. შემდეგ რამდენიმე ნაბიჯის ხმა გაიგო. ბოლოს კი სიჩუმე ჩამოწვა.
ეს რამდენიმე წამი ლილის საათებად მოეჩვენა. საბოლოოდ, როცა ეს ყველაფერი დასრულდა, ლილიმ იგრძნო, რომ საწოლზე ვიღაც ჯდებოდა ან რაღაცას დებდა. ყოველ შემთხვევაში ასე ეგონა სანამ მასზე ვიღაც არ დაჯდა.
ლილი გაშეშდა და თვალები დააჭყიტა.
"ჩშშ..." ტუჩთან თითი მიუტანა მარტამ. "ზედმეტი ხმაური არცერთს არ გვჭირდება." უთხრა და მისი ტუჩებისკენ გადაიხარა.
"როგორი კარგი მეგობარი ყოფილხარ, ლილი..." ამბობდა მარტს და ტუჩებზე თითს უსვამდა, "ასეთივე კარგი ძუკნაც იქნები?" თქვა და გაიცინა.ლილი ხმას არ იღებდა. შემდეგ თავი დაუქნია და პირი ოდნავ გახსნა.
მარტამ გაიღიმა და ორი თითი ლილის პირში შეაცურა. ლილიმ თითები დაასველა და რამდენიმე წამში ეს თითები მისი ვაგინისკენ მიდიოდნენ.
მარტამ პიჟამას ღილები სწრაფად შეუხსნა ლილის და მისი მკერდი თავის თვალწინ გადაშალა.
ორი თითი საშოში შეუცურა, რაც მოულოდნელი იყო ლილისთვის, ამიტომაც ამოიკვნესა, მაგრამ მარტამ მას ხელი დააფარა პირზე."ხმა!" უთხრა და თითების მოძრაობა დაიწყო. ამასთან ერთად მარტა ლილის კისერსა და მკერდს უკოცნიდა და ზედ სულ კბილებს ატყობდა. ის ნელნელა ქვევით მიიწევდა. საბოლოოდ ორ თითს მესამეც მიამატა და ტკივილისა და სიამოვნებისგან ლილის სხეულმა მთლად კანკალი დაიწყო.
ლილი, რომელსაც პირზე ხელი ჰქონდა აფარებული და თავს ძლივს იკავებდა, სიტყვას ვერ ძრავდა მაგრამ ის-ის იყო გაათავებდა.
ეს მარტამ თითებზე სისველით იგრძნო. შემდეგ ეს სამი თითი გამოაცურა ლილის საშოდან და მის პირთან მიიტანა, ლილიმ კი მორჩილად გალოკა თითები.
შემდეგ მარტა გადაიხარა და ტუჩებზე ნაზად უკბინა, შემდეგ კი აკოცა.როგორც კი კოცნით გული იჯერა, მათი პოზიციები გაცვალა და ამჯერად ლილი იყო მის ზემოთ. მარტამ მის კალთასა და ლილის ვაგინას შორის ორი თითი ამოწია და ლილიც შეწინააღმდეგების გარეშე მათზე დაჯდა.
ლილი ვერ იკავებდა კვნესას და მართალია დაბალ ხმაზე, მაგრამ მაინც ისმოდა. მარტა კი მას ყველა კვნესაზე მკერდზე კბენდა, მეორე ხელი კი მის წელზე ედო და მოძრაობაში ეხმარებოდა. ამ ხელმა შემდეგ ლილის საჯდომზე გადაინაცვლა და ძლიერად მოუჭირა.
როდესაც ლილი კლიმაქსის პირას იყო, მარტამ თითების მოძრაობა თავად დაიწყო და ამჯერად იმ, ორ თითთან ერთად, ცერა თითით კლიტორს უმასაჟებდა, რამაც კიდევ უფრო დაასწრაფა მოვლენები.
ლილი ძალაგამოცლილი დაშვა საწოლზე.
მარტამ გაიღიმა და მის ზემოდან მუხლებზე დადგა. მან თავისი ვაგინა ლილის სახესთან მიიტანა. ლილიმ პირი გააღო და როდესაც მარტამ სხეული დაბლა დასწია, ენით მის დაგემოვნებას შეუდა. ამასთან ერთად მარტა წელსაც ამოძრავებდა და ლილის მკერდს ხელს ძლიერად უჭერდა.
ეს ხდებოდა მანამ, სანამ მან ლილის პირთან არ გაათავა. ლილიმ ყველა ნაწილი საგულდაგულოდ გალოკა.მარტა ცოტა ქვევით ჩაიწია და ლილის მკერდს თავისი მიაყრდნო. შემდეგ პირი ლილის ყურთან მიიტანა, "დანარჩენს ჩემს ოთახში განვაგრძოთ. შენი მეგობარი სადაცაა დაბრუნდება სახლში".
YOU ARE READING
Lesbian OneShots // GxG // WLW //
RomanceLesbian smut 💋 ყოველი თავის წაკითხვამდე გაფრთხილებები (TW) წაიკითხეთ. იმ შემთხვევაში თუ რომელიმესთან არაკომფორტულად ხართ, გირჩებთ არ გააგრძელოთ კითხვა 🫶🏻