Yazarın ağzından
"Ee ne konuşacağız,Ouzou?Ne hakkında?" dedi Erika.
"Hislerim hakkında,hislerimiz hakkında"
"Ne?"
"Hatırlıyor musun Erika.4 yıl önce,benden hoşlanıyordun."
"Evet." dedi Erika gergin bir sesle.
"Bende senden.. hoşlanıyordum.Fakat arkadaşlarımın ve kardeşlerimin alay etmesi yüzünden utandım ve açılamadım.Seni hala seviyorum Eri."
"Ne...Şuanda mı seviyorsun yani.Ben ne diyeceğimi bilemiyorum Ouzou.Biliyorsun yıllardır... görüşmüyoruz.Hislerimi anlamam için bana zaman ver.Sen benden hoşlanmayınca senden vazgeçmeye çalıştım...Oldu mu bilmiyorum.Lütfen bana zaman ver."
"Seni anlıyorum.Haklısın" dedi Ouzou soğuk bir sesle ve devam etti "Bu zaman ne kadar sürecek?"
"Belki bir kaç gün,belki 1 hafta ya da belki 1 ay.Bunun 1 ayı geçmemesini istiyorum. Seni bekletmek asla istemem,biliyorsun.1 ay içinde benden vazgeçmezsin değil mi,Ouzou?" Diye sordu Erika.
"Ben?" dedikten sonra alaycı biçimde güldü "4 yıldır vazgeçmiyorum da şimdi mi vazgeçeceğim?"
"Kusura bakma, şokun etkisindeyim."
"Neden?"
"13 yaşındayken deli gibi aşık olduğum -ilk aşkım olan- çocuk 4 yıl sonra bana,beni sevdiğini söylüyor.Hadi ama,sende aynısını hissederdin."
"Evet,hissederdim.Sana sarılabilir miyim Erika?"
"Olur.Sarıl.Lütfen."
"Seni seviyorum" dedi Ouzou.
Fakat Erika cevap veremedi.
♡
Bu bölüm diyalog ağırlıklı ve kısaydı.Devamı merak edildiği için hızla yazdım.Yb bugün gelecek.
Oy verirseniz sevinirimm♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff - Sonrasında
FanfictionTakımdan sonra neler olacağını kendi halimle yazıyorum + çoklu anlatım + ERIKA X OUZOU + KOTA X REIKA