ep1

236 11 32
                                    

ERİKA

Selam,ben Erika.17 yaşındayım.13 yaşındayken dağılan futbol kulübümden sonra yaşadıklarımı anlatacağım.

Kulüp dağıldıktan sonra derslerime odaklanmaya karar verdim.Tıp okumak istiyordum.Futbolu sevsem de benim için hobi gibiydi.Shou ile Reika farklı futbol takımlarına katıldılar.Kota ve Aoto da öyle.Ben,Ryuuji ve Ouzou farklı alanlara yöneldik.Ryuuji en yakın arkadaşım oldu,aynı sınıftayız ve beraber çalışıyoruz.

Ouzou ile de hala görüşüyorum.Demek biraz garip ama ben 13 yaşındayken Ouzou'dan hoşlanıyordum.O da bunu biliyordu fakat bana her zaman sen benim kız kardeşimsin diyerek beni sinir ediyordu.Tabii, şuan ona karşı hislerim yok.

Hepsiyle tekrardan bir araya gelmek istiyordum.Fakat ortak zamanımız yoktu.

Ha birde Yukina ve kız kardeşi var,Narumi.Ve üçüzlerin kız kardeşi Minari.Yukina en yakın arkadaşım (Özür dilerim Ryuuji,ikinci sıradasın!) Onunla çocukluğumuzdan beri arkadaşız.Kardeşi Narumi çok tatlı,onlar Reika ve Minari ile daha yakınlar.Narumi,Reika ve Minari hep beraber dolaşırlar.Kimsenin dışlanmadığı tek üçlü grup olabilir.

Diğerleri de Yukina ve Narumi'yi tanıyorlar.Önceden tanışmışlardı.Bende bu grubu tekrardan bir ara getirmek istedim (çaktırmayın hepsini birbiri ile yakıştırıyorum,çöpçatanlık yapacağım)

Neyse bir grup kurdum.

Selam arkadaşlar adlı bir grup kurdunuz.
Kota eklendi
Ouzou eklendi
Ryuuji eklendi
Narumi eklendi
Yukina eklendi
Minari eklendi
Reika eklendi
Shou eklendi
Aoto eklendi

KOTA
Burası ne

Neye benziyor?

SHOU
Grup

NARUMI
Shou'nun zekiliği üstünde galiba.

AY EVET SDKAKDOASKWJ

SHOU
🙄🙄🙄

OUZOU
Niye kurdunuz grubu

YUKINA
Seni özledik

OUZOU
YAAA

AY DURUN. YA grup tekrar bir araya gelsin diye kurdum.Çünkü bence çok samimi bir grubuz ama son zamanlarda uzaklaştık gibi.

(Herkes gördü)

Niye cevap vermiyorsunuz la aosoesoscocuklari (sansurledim cocuk var 🤣🤣🤣🤣)

AOTO
Kim o çocuk 🙄🙄

Sensin Aoto senin için sansürledim.
Reika,Ryuuji,Minari yazmak istemiyorsunuz herhalde?

MINARI
Ya ne yazıcam bilemedim
Zaten ders yapıyordum

RYUUJI
Hayır dersini bana yaptırıyordun abicim

MINARI
E bir işe yaramıyorsun bari derslerimi yap 🙄

KOTA
OAUAHAHAHAHAHA

Victory Kickoff - Sonrasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin