ep4

152 13 12
                                    

Yazarın ağzından

Erika ve Ouzou konuştuktan sonra diğerlerinin yanına geçti.Birbirlerine karşı olan garip davranışları hepsinin dikkatini çekti.

En sonunda Shou dayanamadı ve sordu.

"Siz ne konuştunuz ya bu kadar önemli?"

"Sanane Shou." diye cevapladı Erika.

"Shou ile alakası yok hepimiz merak ediyoruz." dedi Narumi.

"Ay bu da sevgilisini savunuyor galiba."

"Biz sevgili değiliz ne alaka."

"Ayy yeter!!" Reika yanlışıkla yeter diyecekken çığlık atmıştı.Ellerini ağzına götürüp "a özür dilerim" dedi.

Kota "sıkıntı yok" diye cevap verdi."Ee ne konuştuğunuzu açıklamayı düşünmüyorsanız size bir şey açıklayacağım."

Herkes merakla Kota'ya döndü.

"Benim sevgilim var!" Reika şok içinde Kota'ya baktı.Eri, Reika'nın yüz ifadesini görünce o kızın Reika olmadığını anladı.Peki kim olabilirdi?

Minari "KİM" diye çığlık attı.

"Ay bu nasıl bizim kardeşimiz oldu ya."

"Bende bilmiyorum gerçekten" Ryuuji ve Ouzou aralarında gülüştüler.

"Bizim sınıfta ki Chie Hakaro'yu tanıyor musunuz? Onunla sevgili olduk.Dün akşam."

"Neden gruba çok yazmadığın belli olmadı,sevgilinle konuşuyormuşsun."

"Kes sesini Aoto."

Herkes Kota'yı tebrik etmeye başladı.

Reika'nın ağzından

Kota bize sevgilisini açıkladı.Onların sınıfından bir kız.Popüler amigo kızlardan hani.

Normalde aynı sınıfta oldukları için birbirlerini zaten tanıyorlardı fakat maçlar sırasında daha da yakınlaşmış olmalılar.Yani bu bizim kızlarla olan "teorimiz".

Kendimi kötü hissediyorum.Hem o kızın yerinde olamadığım için hem de arkadaşım mutlu olmasına rağmen bir nevi mutluluğunu bozmak istediğim için.Onunla değil benimle sevgili olmasını isterdim.

Narumi ve Minari bana,"onda olup sende olmayan bir şey yok" diyorlar fakat bu yalan.Beni teselli etmek için hepsi,biliyorum.

Chia çok güzel.Gerçekten öyle.Fiziği mükemmel,yüzü mükemmel.Harika dans ediyor ve herkes onu seviyor.Giyim tarzı da harika.Yani kısacası Kota ona aşık olmakla haklı olmalı. O varken ben kimim ki?

Birazdan eve gideceğiz.Kota herkesi bırakmayı önerdi fakat ben uzun süre onu görmek istemiyorum.Yürüyerek gitmeyi tercih ederim dedim.

Yazarın ağzından

Herkes toparlanırken ve vedalaşırken Shou bağırmaya başladı.Narumi o sırada onu durdurmaya,ağzını kapatmaya çalışıyordu.

"Noluyor Rumi?" dedi Yukina.

"Bir şey yok abla ya her zaman ki salak Shou."

Shou zar zor kaçıp bir anda bağırmış "NARUMI VE BEN SEVGILI OLDUK."

"NE" demiş herkes aynı anda.

"Bugün herkes ilişki mi açıklıyor ya." dedi Erika.

"İstersen bizde açıklarız canım."

"Sus Ouzou."

Bolum sayisi fazla olsun diye kisa tutuyorum neden bilmiyorum LUTFEN oy vermeyi unutmayin ✰

Devamini simdi yazacagim galiba

Victory Kickoff - Sonrasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin