ep6

160 5 13
                                    

Ryuuji'nin ağzından

Erika ve Ouzou ile parkta buluştuk.Kota hakkında konuşmaya başladık.Bu konularda en çok Erika'ya güvenirim.Grupta zaten aklı başında olan bir ben bir de Erika ile Yu var.Kalanlar şüpheli. (Yu Yukina'nın kısaltması)

Ben Kota ile konuşacaktım o sırada Ouzou da yanımda duracaktı.Ben Erika'nın da gelmesini istedim.Fakat o "kardeşler olarak aranızda halletmeniz daha iyi" dedi.

Ouzou ile ne diyeceğimiz hakkında konuşurken,Kota içeri girdi.Ouzou da salak olduğu için gizli bir şey konuştuğumuzu belli edecek bir şekilde "AA SELAM KOTA" dedi.5 yaşındaki bir çocuk bile gizli bir şey olduğunu anlar.

Her neyse,Kota farketti (NORMAL OLARAK) ve sordu

"Ne konuşuyorsunuz siz,ha?"

Ouzou telaşla bana baktı,onun yerine Erika'yı almadığıma pişmanım.

"Kota,seninle bir şey hakkında konuşacaktık."

"Ne hakkında?"

"Biliyorsun... Chia işte."

Chia dediğim anda Kota sert bir ifadeyle bana doğru döndü.

"Chia ne? Chia ile bir sorunun mu var?"

"Benim değil... herkesin var.Chia seni kötü etkiliyor.Ayrıca Erika, Chia'yı uzun zamandır tanıyor ve güvenilir,iyi bir insan olmadığını söylüyor.Onunla zaman geçirmekten bizimle konuşmuyorsun bile."

"Banane sizden?Onunla siz değil ben sevgiliyim.Erika'nın ne dediği umrumda değil,aptalca konuşuyor o."

"Chia olmadan önce Erika en yakın arkadaşım diyordun,şimdi onun aptalca konuştuğunu söylüyorsun? Ne oldu sana Kota?"

"Bi' bok olduğu yok! Yeter be sizinle mi uğraşıcam." dedi ve hızlıca çıktı.

𖦹

Ouzou'nun ağzından

Kota çok sinirli konuştu.

Onlar konuşurken pek araya giremedim ama Ryuuji ne derse ona karşı çıkmayı başardı.Şuanda evde gergin bir ortam var.Kota,Ryuuji ile konuşmuyor. Ryuuji ise onlar konuşurken araya girmediğim, onu tek bıraktığım için benimle konuşmuyor.

Chia'dan hepimiz nefret ediyoruz.

𖦹

Erika "Oha" diye bir grup kurdu
Ryuuji eklendi
Ouzou eklendi

Acil
acil bakın
bir şey dicem
BAKIN

R - Ne oldu Eri?

SahildeydimÖylesine kafa dinlemek içinO sırada Chia ve üst sınıflardan bu çocuğu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahildeydim
Öylesine kafa dinlemek için
O sırada Chia ve üst sınıflardan bu çocuğu gördüm. Adını tam bilmiyorum. Ama okulda gördüğüme eminim. İğrenç bir ilişkileri vardı sadece bu fotoğrafı çekebildim.

Bu arada ne oldu, Kota ile konuştunuz mu?

O- OHA NE
ÇÜŞ
ALDATIYOR
IYI BIRI OLMADIĞI BELLIYDI
BUNU KOTA'YA GÖSTERMELIYIZ

R- Hayır gösteremeyiz.

Neden?

R - Çünkü Kota benimle konuşmuyor hem de çok sinirli. Onunla konuştuk fakat acayip tepki verdi.Bağırdı falan.
Bilmiyor ki çok pişman olacak.
Kardeşimin üzülmesini istemiyorum.

Bende istemediğim için size yardım ediyorum zaten.Eğer Kota insan gibi bizi dinleseydi ağzını yoklayıp o çocuk hakkında bilgi alırdı. Ya da Minari konuşsun Chia ile? Minari'ye kötü davranamaz, sevgilisinin kardeşi.

O- Mina'ya birşey dersen tüm ülke öğrenir gerek yok.
Fotoğraf bende yok oldu 😱
Yeni telefon almam lazım.
Ryuuji senden bakabilir miyim?

R- Bakmıştın ya

O - Tekrar bakıcam 🙏🏻

R - Tamam gel.

O - Ay burdaymış buldum PWNSAOZK
Ama senin telefonun daha güzel senden bakıcam
(Herkes tarafından görüldü)

𖦹

Ouzou, Ryuuji'nin odasına giderken, telefonunu salonda açık bir şekilde bırakmıştı.

O sırada Kota salona girdi.Ouzou en son fotoğrafa baktığı için fotoğraf açıktı.

Fotoğraf gözüne çarptı ve Ouzou'nun telefonunu eline aldı.

Ve fotoğrafa baktı.
Dehşetle.

𖦹

pakslaskaksk
nasil
begendiniz mi

guzel yerde biraktim

yazmaya useniyorum ama yazmaya basladigim anda hizlica yazabiliyorum

BU SEFER BOLUM ERKEN GELICEK

Bu kitap uzun olucak bu arada
Karakterler de fazla
Olay ustune olay
Olayli Vk kitabi mi ariyorsunhz, dogru yerdesiniz

Bu arada yeni bir kurgu yazacagim fakat Ryuueri mi olsun Erizou mu??? Lutfen yaziin

OY VERIR MISINIZ LUTFENN

Victory Kickoff - Sonrasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin