Kesitler

14 1 0
                                    

Arkadaşlar umarım hikayemi begenirsiniz bölümlerini olabildigince aksatmamaya çalışıcam . İyi okumalar.

"Kaçma benden"

 "sizden kaçmayıpta başka nabıcam" 

"kollarımın arasına girebilirsin mesela" 

"hayır teşekkür ederim ama kaçmak daha eğlenceli Polat BEY" 

özellikle bey kelimesine vurgu yapmıştım . Ama ne yazık ki yine düşünmeden hareket ettiğim için almıştı belayı başıma. bana öyle bir bakmıştı ki arkama bile bakmadan koşmaya başladım.

 "Ömür gel buraya yoksa elimden bir kaza çıkacak"

 Çok sert söylemişti bunu hemen durarak ona doğru döndüm ve tatlı bakışlarımı atmaya başladım. Bakışlarımı görünce dayanamayıp hemen yumuşamıştı . Karşımda durarak kollarını açtı. Tabi bende hemen kollarının arasına girmiştim. Oda beni sıkıca sararak saçlarımı okşamaya başladı Dur bir dk ben ne diye Polat'tan kaçıyodum ki . Aman boşver anın tadını çıkar.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Ahada valla öldü adam geberdi. Kafasından oluk oluk kan geliyodu. Gözlerimin önünde adamın kafasına gözünü bile kırpmadan silahı ateşlemişti. Polat'a dönerek 

 "öldü demi şimdi bu karşımda gördügüm artık bir ceset demi"

 Polat bey bana endişeli gözlerle bakıyordu. Yanında duran Ömer bana dönerek 

"evet yenge ölmüş" 

dedi . Her kez şu anda bana odaklanmıştı. Ömer bey o kadar sakindi ki anlaşılan bu tarz şeylere çok alışık. Dur bir dk o bana yengemi dedi neden ki acaba neyse bunu sonra düşünürüm şimdi daha önemli bir sorunum var gözlerimin önünde adam öldürdüler . 

 "Polat bey ayyyy bu çok eglenceliydi. Siz şimdi böyle rahat adam öldürüyosanız kesin çatışmalarada katılmışsınızdır. Ayyy hiç vuruldunuz mu ? nasıl acıttıyomu canınızı kurşun ayyy ben nelerden bahsediyorum şu anda karşımda ceset var ya ayyy dur bir dkk siz şimdi bunu napcanız yakcanızmı ,dogrucanızmı ,gömceniz mi? Ögrenmezsem valla çatlarım ben ya "

 Polat bey bana yaklaşarak eliyle anıma dokundu.ona anlamayan gözlerle bakıyodum nabıyodu bu adam ya 

 "Ömür sen iyimisin ateşin falanda yok ha"

 ona garip bakışalarımı yollayarak gözlerimle ona ne diyon sen dedim ama tabi ki o anlamadı. Birden elimden tuttugu gibi beni depodan çıkardı ve arabaya bindirerek her zaman ki gibi kemerimi kendisi bagladı. Bu adam nasıl oluyodu her seferinde bunu yapıyodu ki anlamıyorum. Aslında ben baştan aşşagıya bu adamı anlamıyorum. Polat beyde şöför koltuguna geçerek arabayı çalıştırdı depodan baya uzaklaşmıştık ama ikimizde konuşmuyorduk. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"Amca sizin burda ne işiniz var " 

"güzel yegenimi görmeye geldim kötümü yapmışım ha"

 bu gerçekten benim amcam mı ya . O asla böyle şeyler demez kesin biş oldu valla

 "amca bana dogruyu söyle neler oluyor" 

birden sırıtmaya başladı 

 "bakıyorum da sonunda kadınlıgını konuşturmuşsun valla iyi adamı kapmışsın inşallah kaybetmezsin eee bende seni büyüttügüm için artık bizede bir kıyak geçersin "

 dediginde bu sefer benim şarteller atmıştı.

 "sen ne diyorsun be amca ne adamı senin ne dedigini kulagını duyomu ya resmen bana neler diyosun allah aşkına daha fazla saçmalamadan burdan gidersen sevinirim" 

amcam dediklerime baya şaşırsada yerinden kalkarak bana dogru yaklaştı ve önüme bir gazete koyarak kapıyı serttçe çekip gitti. 

Gazeteye baktıgımda gördüklerime inanamadım bu ben miyim ya .Dur bir dkkk ya yuhhhh bu kadarda olamaz neler oluyo ya .

Ateş UçurumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin