1. Bölümcük

18 0 0
                                    

Hemde çok!

Ama sevildigi aklına bile gelmez çok sonra.

Alışır. Yavaş yavaş yanlızlıklara, türlü dünya teleşına.

Belki çok sonra

Belki ilk ve son defa

Bir ihanet anına bile alışır insan...

-------------------------------------------------------------------

"merhaba ben iş görüşmesi için gelmiştim"

"adınız nedir?"

"Ömür Andaç"

"ahhh evet buyrun en üst kat "

"peki teşekkürler"

diyerek asansöre bindim . Çok heyacanlıydım. Eger bu işide alamassam kesinlikle sokaklarda çürür giderdim. Daha önce bir sürü şirkete başvurdum ama hepsi sırf daha okulunu yeni bitirdin çömezsin diye beni reddettiler.Şu anda bulundugum Acar holding aslında türkiyenin 1 numarası gibi bişeydi ama Sahibi Polat Acar mafya ve piskopatın önde gideni oldugu için pek fazla insan bu şirkete başvurmuyodu. Bende mecbur kaldıgım için başvurmuştum zaten ve şu anda her yerim titriyodu.

Asansör son kata geldiginde indim ve Polat Acar yazan kapıya dogru ilerleyerek kapıyı tıklattım. İçerden gelen 'gel ' komutuyla içeri girdim. Allah'ım sen bana yardım et valla şu anda ecel terleridöküyodum.

"şeyyy iş görüşmesi için geldiydim " dedigimde eliyle geç işareti yaptı.

Yavaşça içeri ilerliyerek masanın üstüne dosyamı bırakarak tam karşısında durdum. Başım öndeydi ve nedense kaldırmaya korkuyodum.

dediginde kafamı salladım. Sesi nedense çok sertti ama bir o kadarda büyüleyiciydi. Polat bey masasında benim dosyamı karıştırıyodu. Yavaşça kafamı kaldırdıgımda şok yaşamıştım .

Ben karşımda o filmlerdeki gibi bir mafya bekliyodum ama bu adam farklıydı. O kitaplardaki kötü adamlar gibiydi. Siyah gözler gözler siyah şaçlar ve gömleginden bile belli olan kaslarla gel beni al diyodu .

Ahhh ben neler düşünüyodum ya töbe . Sonunda düşüncelerimden sıyrılarak Polat beye bakmaya başladım. Sonunda incelemsini bitirmiş olcak ki kafasını kaldırarak sandelyeye yaslandı.

"şirketimize neden başvurdun Ömür" hafif tebesümle

" çalışmak için "

dedigimde hafifçe gerilmişti. Allah belenı versin Ömür öyle denir mi ya.

Polat bey birden yerinden kalkarak bana dogru gelmeye başaladı tam karşımda durarak masaya yaslandı ve hafiften tebesüm etti . Karşıdan biri görse şu anda eriyip bittiydi bu manzaraya.

"çalışmak için başvurdugunu bende biliyorum Ömür ama neden bizim şirketi seçtin"

"başka şirketlerede başvurdum fakat hepsi yeni oldugum için reddettiler baktım sadece başvurmadıgım bir tek bu şirket kalmış bende son çare olarak buraya geldim yani burayı seçmemin önemli bir nedeni yok sadece çalışıp para kazanmak istiyorum o kadar"

Polat bey dediklerimle baya şaşırmıştı. Gülümseyerek

"aslında bende işe genellikle yeni mezun olanları almıyorum fakat çalışmalarını begendigim için bu sefer bir istisna göstericem o yüzden yarın sabah tam 7 de burada ol"

kafamı sallıyarak odadan çıktım Kapıyı kapatmamla derin bir nefes aldım . Ayyyy az daha ölüyodum valla . Sonunda bir işim olmuştu inşallah bundan sonra hayatım düzene girer.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateş UçurumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin