PROLOG

16 0 0
                                    

2022
W Denver, Kolorado mieszka Ava wraz ze swoimi rodzicami i młodszą siostrą, w sąsiednim domu na drugiej ulicy mieszka Jordan. W nowym roku szkolnym do podstawówki Avy dołączy pewien chłopak, który zmieni losy naszych bohaterów. Przeprowadza się do miasta naszych postaci, jego dom znajduje się w przepięknej okolicy otoczony naturą oraz usytuowany na wzniesieniu, z którego rozpościera się zapierający dech w piersiach widok na panoramę Denver. Na imię mu Alex. Jj uczęszcza na lekcje języka aby zdać dobrze egzaminy i dostać się do dobrego liceum. Do jego grupy dołącza tajemnicza dziewczyna imieniem Isabella. Okazuje się, że mieszka ona w tej samej miejscowości co reszta naszych bohaterów, tylko chodzi do szkoły w Lakewood. Na zajęciach nie dażą siebie sympatią, kłócą się i dogryzają sobie. Jednak pewnego dnia zmienia się to i przeobraża w zauroczenie. Jj dołącza do młodzieżowej grupy, która rozmawia na temat stworzenia świata, ludzkich rozterkach oraz bogu. Pod koniec czerwca do zgromadzenia dołącza Isabell, jest to szokujące jednak po kilku zebraniach grupy poznaje ona się bradziej z Jordanem i ich relacja zaczyna przybierać bliższego kontaktu. Jak każde młodzieńcze zauroczenie miewa różne, niewytłumaczalne sytuacje. Raz się rozstają, następnego dnia się godzą i znowu są razem. Widać jednak, ze relacja ta nie ma przyszłości, każde z nich idzie w swoją stronę. Jj odchodzi z młodzieżowej grupy i traci z tym kontakt z Isabell, również ona opuszcza tą grupę jak i grupę z języka. Ich drogi się rozstają. Po rozpoczęciu roku szkolnego w szkole w Denver Ava dowiaduje się, ze do jej klasy ma dołączyć nowy uczeń. Okazuje się, że jest nim Alex. Ava próbuje wraz ze swoimi przyjaciółmi nawiązać kontakt z nowym kolegą, jednak ich plan psuje kwarantanna spowodowana covid-19. Chłopak na lekcjach nie był aktywny, ani nie wyraża chęci zapoznania się, jednak zmienia się to po powrocie do szkoły. Ava dostaje zaproszenie do domu Alexa wraz ze swoimi znajomymi. Po lekcjach idą do jego domu i świetnie spędzają czas. Tuż przed powrotem do domu wpadają na pomysł aby zjechać tyrolką nad podwórkiem Alexa. Wszyscy zjechali i teraz przyszedł czas na Ave, dziewczyna rozpędza się jednak nie zatrzymuje się w odpowiednim momencie aby mogła zejść z tyrolki. Wpada w drzewo i próbuje się ratować, na pomoc biegnie Alex i kolega Avy, natomiast jej koleżanka pierwsze co robi to bierze telefon i wszystko nagrywa dodatkowo śmiejąc się przy tym. Avie nie jest do śmiechu, dziewczyna prawie spada z tyrolki w przepaść jednak zostaje złapana przez Alexa. Od tego momentu zaczynają się kumplować, jednakże wszytsko psuje jej mama dzwoniąc do niej aby wracała do domu zrobić obiad. Następnego dnia w szkole Alex usiadł z Avą w ławce, zaczynają coraz więcej rozmawiać. Na godzinie wychowawczej zostaje ogłoszona wycieczka klasowa do Chicago, wszyscy się zapisuje wraz z kolegą Davidem z równoległej klasy. Mijają dwa miesiące, nadchodzi dzień wyjazdu. Uczniowie dzielą się na grupki aby zmieścić się w 10 osobowych przedziałach w pociągu. David wraz ze swoją dziewczyną są w tym samym przedziale co Ava, Alex i ich znajomi. Ku zdziwieniu Avy i reszty jest widok Davida, który wkłada swoją rękę za koszulkę swojej dziewczyny. Cała ta sytuacja dziwnie wygląda, Jej ciało unosi się góra dół, góra dół i ciągle. Koleżanka Avy mówi jej że wygląda jakby dochodziła. Reszta wychodzi z przedziału, gdyż jest to bardzo obrzydzające co wyprawia kolega z równoległej klasy. Przyjeżdżają do Chicago i zaczynają zwiedzanie, czas leci im szybko, gdyż przewodnik, który ich oprowadza opowiada bardzo interesujaco. Zapada wieczór, kilka osób zbiera się aby pójść do sklepu kupić coś do jedzenia podczas grania w butelkę. Ava wraz z Alexem rozniez idą, jednak okazuje się, że dochodzi między nimi do bliznego kontaktu. Alex próbuje pocałować Ave, jednak ona w ostatniej chwili odpycha chłopaka i ucieka, nie wiedziała co ma zrobić, była to jej pierwsza taka sytuacja. Dziewczyna zwierza się swojej koleżance co się stało, ta nie może uwierzyć. Po kilku godzina, późną nocą Alex i Ava zachowują się jakby nic się nie stało, spotykają się razem w pokoju wraz ze swoimi znajomymi. Rozmawiają, grają w „Prawda czy wyzwanie" oraz straszą swoją koleżankę, która tak naprawdę od jakiegoś czasu już ich irytuje. Następnego dnia do motelu, w którym przebywają bohaterowie przyjeżdża pewna ukrainka. Podoba się ona koledze Avy. Zaczynają rozmawiać jednak rano trzeciego dnia wycieczki ich drogi się rozstają i pozostaje im tylko kontakt przez internet. Pora wracać już do domu, wycieczka dobiega końca. Mijają intensywne tygodnie, pisanie egzaminów, które zadecydują o ich przyszłości. Również nadchodzi przy tym koniec roku szkolnego z czym wiąże się również zmiana szkoły. Nasze postacie Ava i Alex tracą się sobą kontakt, ich drogi rozchodzą się w różne strony. Natomiast Jj dostaje się do tej samej szkoły średniej co Ava - a to może zmienić cały bieg akcji.

U NEVER KNOWWhere stories live. Discover now