Episode 2

8 0 0
                                    

Jest majówka 2024. Jj robi domówkę dla swoich znajomych, tata Avy wyczuwa zioło w powietrzu. Słychać, że impreza się kręci, gdyż słychać wrzaski na całe osiedle. Następnego dnia rano do Avy dzwoni kolega Jordana i pyta się czy ma lq na sprzedaż. Dziewczyna mówi, ze ma i może im sprzedać tylko żeby Jj nie przyszedł do niej po to tylko ten jego kolega. Jordan słyszy to i wybucha śmiechem. Ava peszy się. Za trzy dni w szkole Jj mija się z Ava na korytarzu i zaczepia dziewczynę mówiąc:
- Hej, Ava pewnie usłyszałaś przez telefon jak się zaśmiałem i trochę głupio mi teraz. Sory
- ( na to odparła Ava) - Nic sie nic stało, nie przejmuj sie.
- ( Jj odpowiada ) - Może nadałbyś się namówić na wyjście do kawiarni jako taka rekompensata.
- ( Ava z lekkim zakłopotaniem odparła ) - Jasne.
Tak więc bohaterowie poszli do kawiarni, zamówili sobie po kawce i ciastku. Ku zdziwieniu Avy, fajnie się rozmawiało. Minęło kilka godzin, nawet nie zauważyli kiedy to tak szybko minęło. Wrócili razem autobusem i Jordan zaproponował Avie, że może ją odprowadzić do domu. Na to Ava odparła, ze pójdzie sama bo się spieszy. Nasze postacie wrócili do swoich domu. Każde leżąc na swoim łóżku myśleli o sobie nawzajem. Jj zdołał się na odwagę i napisał do Avy „ Czy spotkają się jutro po szkole". Jednak Ava już wtedy spała i nie zauważyła wiadomości. Zaspała do szkoły i zapomniała telefonu z domu. Na korytarzu podszedł do niej Jj i zapytał
-czemu mu nie odpisała ?
- na to Ava odparła - że bardzo przeprasza i czy może powiedzieć jej co napisał bo nie wzięła telefonu.
- na to chłopak odparł - pisałem do ciebie czyżbyśmy nie wyszli gdzieś razem ze sobą po szkole?
- Ava odpowiada - Noo, w sumie to mogę.
Widząc to Avy koleżanki były bardzo ciekawe o co chodzi. Gdy Ava do nich wróciła, zapytały ją po co podszedł do niej Jj, natomiast ta zarumieniła się. Każdą zdołała się połapać o co chodziło. Tak więc Avy z Jordanem spotkali się po szkole. Przez najbliższy miesiąc spotykali się niemalże codziennie. Pewnego dnia Jj zapytał się Avy czy będą razem. Dziewczyna zgodziła się. Jj ustawił sobie na fb status - w związku. Od tej pory już każdy wiedział. 16 czerwca Jj organizował imprezę. Zaprosił swoich wszytskich znajomych. Było dużo alkoholu i innych używek. Jj za dużo wypił. Nagle Ava dostrzega, ze do jej chłopaka podbija jakąś dziewczyna. Okazało się, że to jej siostra - Bella. Ava wpadła w furię, rzuciła się na siostrę zaczęła ją bić po twarzy. Ludzie rozdzielili dziewczyny, Bella wróciła do domu. Podczas bójki, na pierwszym piętrze działy się dziwne akcje. Ava poszła na górę do łazienki, aby zmyć krew z rąk i trochę się ogarnąć. Nagle słyszy dziwne odgłosy. Wchodzi do pokoju a tam na łóżku uprawiają seks Martina wraz z Nicolasem. Martina widzac Ave przestraszą się i krzyczy aby wyszła. Ava wybiega z pokoju. Chcę już wrócić do swojego domu z Jj'em. Chłopak mówi, że chce zostać. Ava wraca sama do domu. Około trzeciej nad ranem Ava otrzymuje na snapie dziwne nagranie. Jest obrzydzona tym filmikiem. Widzi uprawiających seks Martine, Nicolasa i Mia. Nagle na nagraniu Ava widzi że wchodzi do pokoju napity, nagi Jj. Dołącza do trójkącika. Ava wybiega z domu, wywarza drzwi w domu Jordana i biegnie na górę. Policzkuje chłopaka i mówi, że koniec z nimi. Na ten moment nie wiadomo jak się potoczy dalsza akcja. Tego dowiecie się w następnej części.

U NEVER KNOWWhere stories live. Discover now