Episode 3

5 0 0
                                    

Mineły dwa tygodnie. Ava jest wciąż zdruzgotana tym co się stało, nie może od zobaczyć tego co się stało. Jest jednak pewna że to koniec z Jj. Dziewczyna myśli, że woli być już do końca życia sama nic borykać się z frajerami. Bella przeprosiła żabę za swoje zachowanie. Siostry sobie wybaczyły. Nadchodzi zakończenie drugiej klasy liceum. Ava wraz z Sam jadą odebrać świadectwo. Podczas apelu na auli Sam wyszła do toalety. Ku jej zdziwieniu spotkała swojego ex crusha, nie wiedziała co on tutaj robi, przecież skończył liceum dwa miesiące temu. Nie zdążyła nawet go o to zapytać, gdyż uciekł jak ją zobaczył. Pewnie było mu wstyd za to co zrobił i chciał zrobić. Około godziny 15:00 Sam z Ava spotkały Martine na rynku. Bardzo dobrze się im rozmawiała. Martinie nagle zachciało się wymiotować. Musiałyśmy biegać i szukać jakiejś toalety. Martina oznajmiła koleżankom z podstawówki że to normalne w ciąży. Dziewczyny słysząc to były przerażone. Martina powiedziała, ze Nicolas chciał aby zrobiła aborcje natomiast ona chce urodzić dziecko i je wychować, ponadto zawsze chciała być ja młode mamy na tiktoku „ ugotuj obiad dla moich dzieci jako 17-letnia mama". Dla Avy i Sam był to wciąż ogromny szok. Nie chciały tylko na głos powiedzieć, że przez to dziecko Martina zmarnuje sobie tylko życie. Ava wraz z Sam wracają autobusem, na przystanku Denver School wsiadł dawny crush Sam. Gdy dziewczyna go zobaczyła po dwóch latach nagle poczuła znowu to coś. Mówiła tylko swojej koleżance, ze ale on ma napięte mięśnie w tych spodniach. Pomachała do niego, a on przyszedł do niej. Sam była zdesperowana, nie była gotowa na tak szybki przebieg akcji. Timon cały czas ciągnął rozmowę, w końcu wysiadł. Samuela poczuła ulgę, ale nie dlatego że wysiadł tylko ze nie mogła złapać tchu przy Timonie. Ava widząc, ze Samuelu jest była bardzo zapatrzona w Tima, ukradła jej telefon i napisała do niego „ Czy spot na świerszczu, tak jak kiedyś". Chłopak nie odpisywał. W nocy Sam zauważyła, ze ktoś do niej napisał, nagle widzi że Timon napisał jej „ no spoko". Sam nie widziała o co chodzi, tylko gdy zobaczyła wiadomość uświadomiła sobie co zrobiła Ava. Wkurwila się i pokłóciła się z Ava, ale w głębi duszy się cieszyła, że spotka się z Timonem. Tak więc spotkanie odbyło się, ale nie obyło się bez śledzących ich - przyjaciół Sam, która ich sama poprosiła żeby za nimi chodzili. Dobrze się rozmawiała, Tim pocałował Sam w policzek. Chciał to zrobić od 8 klasy ale nie zdołał się wtedy na odwagę wiedzieć że on również podoba się Sam. Dziewczyna zarumieniła się. Od tad Tim odprowadził Sam do domu trzymając się za ręce. Na porzegnanie się przytulili. Pisali jeszcze ze sobą całą noc. Spotykali się codziennie, relacja nabierała tempa, Sam zapytała że będą razem. Chłopak odpowiedział jej ze oczywiście i że sam chciał jej się o to dzisiaj zapytać. Sam czuje się bardzo komfortowo przy Timonie, w końcu ma osobę, której może wszytsko powierzyć , wygadać się etc. O północy dzwoni do Sam , Ava mówiąc jej, ze przyszedł pod jej dom Jj z bukietem róż i nie wie zrobic. Mówi, że jednak wciąż coś do niego czuje, ale też dalej pamięta co się stało. Ava nie słucha Sam, i rzuca się na Jj, przytulając go. Całują się i rozchodzą się. Sam jest załamana, nie wie jak można być tam nierozsądnym. Mija intensywny tydzień między Ava a Jj. Relacja ta nabiera bardziej relacji z benefitami. Spotykają się tylko na seks. Sam dowiadując się o tym, zaciąga pewnego razu Ava i mówi jej żeby się ogarnęła. Policzkuje ją. Myśli, że może przez to coś do nie dotrze. Mijają kolejne dwa tygodnie. Ava przychodzi do Sam z breaking news. Mówi jej że jest w ciąży. Dziewczyna decyduje się na usunięcie dziecka, zamawiając tabletki na nielegalnych stronach. Za trzy dni paczkę przywozi kurier. Ava zażywa tabletkę. Mija miesiąc, czas pokaże co stanie się u naszych bohaterów przez tak długi okres.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

U NEVER KNOWWhere stories live. Discover now