Podczas wakacji Alex zapoznaje się z pewną dziewczyną imieniem Sue. Bardzo się w sobie zakochali, jednak nie obejdzie się bez częstych zdrad, których Sue nie wytrzyma i dochodzi do rozstania . Nadchodzi rozpoczęcie szkoły średniej. Ava i Jj uczęszczają do tej samej szkoły, tylko do innym klas. Pomimo,że są sąsiadami zachowują się jakby się nie znali, nawet nie mówią sobie "Cześć". Do klasy z Ava chodzi również jej przyjaciółka ze szkoły podstawowej. Miewa ona różne obsesje na chłopakach ze starszych klas. Śledzi ich przy czym robi obciach swoim koleżankom w tym Avie. Również w tym samym czasie Alex zapoznaje się z Izabell przez swoją koleżankę - była już dziewczynę Davida. Relacja ta nabiera szybkiego tempa. Zaczynają się spotykać, ogłaszają, że są razem. Wyglądają na szczęśliwą parę jednak chodzą plotki, że Alex często zdradza swoją dziewczynę oraz flirtuje z innymi laskami. Alex napotyka na Ave na dworcu autobusowym, gdyż często wracają tym samym autobusem. Zaczynają rozmawiać, rozmowa się klei. Alex zaprasza Ave do swojego domu, na początku dziewczyna nie wykazuje zachwytu z tej propozycji, ale stwierdza, że to nic takiego. Wchodzą do domu, spotkanie to przeobraża się w ponowne zbliżenie bohaterów. Alex kładzie Ave na sofę, dziewczyna nie protestuje. Zaczynają się rozbierać, dochodzi do głębokich pocałunków. Bohaterowie są nadzy, w czasie kiedy prawie dochodzi do stosunku ktoś dziwoni domofonem. Napalony Alex nie słyszy, jednak Ava go odpycha i mówi żeby się ubrał oraz gdzie może się schować. Alex otwiera drzwi, ku jemu zdziwieniu ukazuje się Isabell. Wchodzą do salonu, Izabell nie zauważa Avy schowanej za sofa. Wchodzą na górę do pokoju Alexa. Isabell ma tylko jedną intencje - seks z ukochanym. Ten nie stawia oporu jak gdyby nigdy nic się wcześniej nie stało. Ava słysząc dziwne głosy, wybiega z domu. Nie może wybaczyć sobie tego jaka była głupia. Następnego dnia w szkole zwierza się swojej przyjaciółce. Ta nie może uwierzyć, mówi jej, ze chłopak ten nie jest dla niej. Bawi się dziewczynami i zmienia je jak skarpetki, nie chce aby też ją zranił. Mijają miesiące, sytuacja się uspokaja. Ava wraz ze swoją przyjaciółką z klasy - Sam, jedzie autobusem do liceum. Wraz z nimi jedzie David i jego znajomy Michael. Obgadują oni dziewczyny, Sam zawodzi się kolegą z podstawówki, kiedyś się kolegowali a teraz mówi o niej takie rzeczy - to nie wybaczalne. Stwierdza, zakończyć jakąkolwiek znajomość z Davidem.
Przyjeżdżają w końcu do szkoły, dyrektor przez radiowęzeł ogłasza, że odbędzie się dyskoteka szkolna. Ava, Sam i ich koleżanki zapisują się. Również zapisuje się crush Sam - ona o tym nie wiem. Nadchodzi dzień imprezy, wszyscy się bawią, tańczą do głośnej muzyki. Koleżanki Avy przemyciły ze sobą alkohol do klubu. Sam wypiła z nich najwięcej i przez to zdołała się na odwagę aby zagadać do swojego crusha. Ku jej zdziwieniu nie ucieka on od niej, zaczynają rozmawiać. Crush zaciąga Sam do toalety, zamyka wejście do kabiny. Dochodzi do namiętnych pocałunków, John (crush) rozbiera dziewczynę. Sam nie wie co się dzieje, gdyż wypiła za dużo alkoholu. Nagle, w ostatniej chwili do toalety wbiega Ava i wyciąga Sam z kabiny. Dziewczyny postanawiają wrócić do domu, następnego dnia w szkole jej crush zachowuje się jakby nic się nie stało. Od tej pory Ava i Sam skupiają się na nauce. Mijają w ten sposób dwa lata szkoły średniej. Dziewczyny składają się na wspólną urse, chcą spróbować. Z polecenia kupują różne lq jednak nie smakują im one. Życie bohaterów od tej pory toczy się spokojnie do czasu domówki u sąsiada Aby - Jordana.