Tozlu Geçmiş 1

12 2 0
                                    

"Bu ameliyat sonunda ölebilirsin Abla. Eğer yaşamak istiyorsan bu çocuğu aldır. Bak kendini düşünmüyorsan karnındaki çocuğa acı zaten babasının hali belli sen ölsen bu bebeğe kim bakacak?" Dilan artık kaç saattir ağladığını hatırlayamıycak haldeydi. Öyle ki artık biyerden sonra gözleri kurumuştu sadece hıçkırıyordu. "Olmaz Zehra benim yavrum ölürse gelecekte diğer tarafta bunun bana hesabı sorulmaz  mı? Benim ölümden korkum yoktur ben yavrum için gerekirse kurşun ater kurşun yerim. Benim tek korkum onun burda o hayvan babası ile  kalmasıdır" Dilan hamile olduğunu öğrendiğinde beri kardeşinde kalıyordu çünkü evladını kaybetmek istemiyordu kocası  ona her akşam şiddet uyguluyordu. Bu yüzden 4 bebeğinden birini kaybetmiş ikiside ölümle burun buruna gelmişti son bebeğini  asla kaybedemezdi. "Abla iyi düşün -" derken sözünü kesti "Kızım sana emanet hakkını helal et." Zehra'nın gözleri dolmuştu. "Helal olsun Ablam ona kendi kızım gibi bakacağım. Ama nolur sende kendini salma be ablam madem onu bırakmayacaksın kendinizde bırakma be ablam." kendisini zorlayıp gülümsedi Dilan "Bırakmayıp ne yapayım be Zehram güldürmeyen Allah öldürüyor işte."
💮
Merhabaaaaa Aşkiloşkolarım
Yani bir bölümle ve yeni bir kitapla karşınızdayım böyle arada tarih bölümleri olacak başrolün annesi hakkında bu tarz bölümler kısa olacak diğerleri uzun olur muhtemelen Bu kadardı bide
Şu aşağıdaki yıldıza basıp onu sizin kadar olmasamda parlatmayı unutmayın🌷🤍❤️‍🔥💋
ÖPÜLDÜNÜZ AŞKİLOŞKOLARIM💋💋

Artık Susmam- Devir Dönüyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin