rib

27 5 79
                                    


Medya: İbrahim'i ilk kez gören Alessandro'nun aklında çalan şarkı.. 🚬

*

Alessandro
İbrahim

"Orospu çocuğu!"

Önüne gelen bardağı tekte kafasına dikip yüzünü buruşturduktan sonra söyledi. Boş bardağı bar masasına bırakıp barmene eliyle işaret yaptıktan sonra sertçe yüzünü ovuşturdu kumral adam.

Yaşaran gözlerini hırsla silip önüne konulan küçük bardağı az öncekiler gibi kafasına dikip sertçe masaya koydu. Müzikten ve sayamadığı kadar çok içtiği alkolden uyuşan başını ovup kafasını tezgaha yasladı böylece saatler önce yaşanan olaylar tekrar gözlerinde canlandı.

İşten yorgun argın dönmüştü, patronu ve iş arkadaşları yüzünden artı olarak daha gergin ve mutsuz olsada bugün güzelleri güzeli nişanlısıyla 3. yıl dönümleriydi. Ondan dolayı tüm gerginliklerini arka plana atıp paraya kıymış ve Peri'nin en sevdiği kırmızı güllerden bir buket yaptırmıştı. Hediye olarakta kuyumcu arkadaşından rica ederek taksitle ödeyebileceği ucunda peri figürü olan altın bir kolye almıştı.

Üstü başı çalıştığı iş dolayısıyla kir ve pas içinde olsada sevgilisi bunu dert etmezdi heralde. Önce ona sevdiği çiçekleri verecek ve güzel bir gülümseme kazanacaktı. Ardından hediyesini verecekti ve Peri'nin gül kurusu pembesi yumuşak dudaklarından bir öpücük koparacaktı.

Hayallerle apartmana girdi ve merdivenleri ikişer ikişer çıktı. Cebinden anahtarını çıkartıp kapıyı açtı ve eve girdi. Ev sessizdi. Bir kaç saniye Peri nerede olabilir diye düşünüp 'heralde arkadaşına gitmiştir' diye kendi kendini avuttu İbrahim. Neyse, sevgilisi gelene kadar o da banyo yapardı ve ona güzel bir yemek hazırlayıp sürpriz yapardı.

Çiçeği ve hediye paketini ayakkabılığın üstüne bırakıp ev terliklerini giydi, Peri bu konularda titizdi. Banyoya girmeden önce kıyafetlerini hazırlamak için odasına doğru uzun koridorda adımladı. Kapıya yaklaşırken ise odadan tıkırtı sesleri duydu. Peri evdeydi o halde, belki de yorulduğu için uyumuştu.

İbrahim kapıyı sessizce açıp içeriye girdiğinde ise şok olacağı bir manzarayla karşılaştı. Her insanın şok anları farklı olurdu. Bazıları şoktan hızlı kurtulur olayı sindirir ve yapması gereken neyse onu yapardı. Bazılarıysa bir keçi misali ölü taklidi yaparak kendini korumaya alırdı. İsteyerek yapılan bir şey olmazdı bu, kişiye bildiğimiz isimle kal gelirdi ve ne yapacağını bilemez, olayı kavrayamazdı. Sadece durur ve izlerdi.

İbrahim böyle bir durumu ilk babası onu evden kovduğunda yaşamıştı, ikincisi ise bugün olmuştu.

Yatak odasında, tam yatağının üzerinde birileri vardı. Birileri.. birileri sanırım tam onun yatağında sevişiyordu!

Sadece sırtını gördüğü adamın bedeni tandık geliyordu İbrahim'e. Üzerinde daha iki gün önce değiştirdiği koyu pembe, Peri'nin seçtiği nevresim olduğu için tam olarak kim olduğunu göremiyordu. Bunlar kimdi ve neden İbrahim'in yatağında sevişiyordu!

Altında kısıkça inleyen bedenin üstünde yavaşça bir ileri bir geri giden adam altında ki kadının boynuna eğilip öpmeye başladığında gözleri kapalı bir şekilde inleyen kadını gören İbrahim'in başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü adeta. Adamın kulağına eğilip bir şeyler fısıldadığı, siyah uzun saçlarını tutarak içinde hareket ettiği kadın İbrahim'in bakmaya kıyamadığı nişanlısıydı.

İbrahim bulanan midesinin sinirden mi, üzüntüden mi yoksa direkt nişanlısının gözü önünde başka bir adam tarafından sikiliyor olmasından mı kaynaklandığını anlayamıyordu. Bir kaç saniye sonra birinci şokundan çıktı. Sertçe yutkunup boğazını temizledi. Yalnızca inlemelerin yankılandığı odaya adeta bomba gibi düşen boğaz temizleme sesiyle hareket eden bedenler durdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kumralım | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin