date

20 6 27
                                    

Saat 13.25 civarında Beomgyu'nun dersinin bitmesini bekleyen Taehyun, kampüsün bahçesindeki banklardan birinde oturuyordu. Kulaklığının tekinde çalan şarkıyı mırıldanırken bir yandan da kucağındaki kediyi seviyordu.

Omzuna dokunan elle başını yukarıya doğru kaldırdı. Gelen kişi Beomgyu'ydu.

"Ne dinliyorsun?"

"Versace on the Floor" dedi Taehyun, ardından ise gözleri Beomgyu'nun kıyafetinde gezindi. "Kravatını cidden takmışsın."

"Özellikle kontrol edeceğini söylemiştin."

"Bakıyorum da çok söz dinliyorsun." alay eder tavırla söylediğinde Beomgyu da sırıttı.

"Prensimizin emirlerini yerine getiriyorum sadece, anlarsın ya."

"Yok, anlamam." oturduğu yerden kalkıp Beomgyu'nun karşısına geçti. "Nereye gitmek istersin? Benim aklımda bir yer yok."

"Caddenin başındaki kafeye gidebiliriz. Kahvelerinin yanı sıra tatlıları da çok lezzetli."

Taehyun, kafasını sallayarak onaylayınca yürümeye başladılar. Yaklaşık on dakika sonra kafeye girdiler ve bahçe kısmında oturdular.

Beomgyu, "Ne alıyorsun?" diye sordu menüyü karıştırırken.

"Frambuazlı cheesecake ve karamel macchiato."

"Ben de aynısını alıyorum o zaman, karar veremeyeceğim yoksa." dedi ve menüyü masaya bıraktı.

"Özenti."

"Üzülüyorum ama."

Taehyun göz devirdiğinde Beomgyu da kıkırdadı ve garsonu çağırarak siparişi verdi, ardından garson gidince söze girdi.

"Aşığın için ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum, sevgililik yalanını bir süre daha sürdürürüz en kötü."

"Mantıklı, fakültelerimiz yan yana zaten. Bir sorun olduğu zaman gelebilirsin."

Taehyun kafasını sallayarak onayladı, ardından kısa bir süre daha bu konunun üzerine konuştular ve siparişleri geldi.

"Diğer tatlılarını bilmiyorum ama bu cidden güzelmiş."

Beomgyu çokbilmiş bir tavırla, "Demiştim." dediğinde Taehyun'dan yine bir göz devirme kazandı.

Kafede geçirdikleri zamanın sonuna geldiklerinde sahile gitmeye karar verdiler. Deniz kenarında yürürken saat henüz iki buçuk civarında olmasına rağmen sahilin normale göre sessiz olduğunu fark ettiler. Yine de bu onlar için sorun değildi, huzurlu bir atmosfer vardı.

Ortamdaki sessizliği bozan taraf Taehyun oldu. "Sahilde takılmayı çok seviyorum; sabah, öğle, akşam. Her zaman diliminde özel bir yer."

Beomgyu, "Ayrıca huzurlu hissettiriyor." diye devam ettirdikten sonra aklına gelen anıyla gülümsedi. "Ortaokulda neredeyse her gün derslerim bitince buraya gelirdim. Denizin içinde yaşayan insanlar olduğuna inanırdım ve onları göreceğimi sanardım."

Taehyun, Beomgyu'ya bakarak gülümsedi. Bu hali hoşuna gitmişti. Aynı anda da siniri bozulmuştu kendisine sempatik geldiği için. Taehyun da küçükken balıkların kendisiyle konuşacağını düşünürdü çünkü.

Beomgyu kafasını Taehyun'a doğru çevirince göz göze geldiler, Taehyun ise göz temasını uzatmadan hemen kafasını önüne çevirdi.

"Dondurma alalım mı?"

Taehyun kendisine yöneltilen soruya başını olumlu şekilde sallayarak cevap verdi ve ikili sahilin sonundaki dondurmacıya yürüdüler.

"İki top italyan karameli ve bir top çilek. Sen ne istersin Taehyun?"

"Birer top limon ve böğürtlen."

Dondurmaları alınca geldikleri yönün tersine yürümeye başladılar. Yolun yarısında Beomgyu'nun erimeye başlayan dondurması ceketin yakasına doğru damlayınca Taehyun sinir bozucu bir şekilde sırıtarak, "Cekete yazık oldu, bayağı güzeldi." dedi.

Bu sefer göz deviren Beomgyu'ydu. "Umarım lekesi çıkar yoksa bir süre kuzenimle denk gelmemem gerekiyor."

Taehyun kahkaha atıp çantasından ıslak mendil çıkardı ve Beomgyu'nun önüne geçip yakasını silmeye başladı.

Birbirlerinin nefeslerini hissedecek kadar yakın duruyorlardı, bu yüzden Taehyun hızlı davrandı ve herhangi bir leke kalmadığından emin olunca Beomgyu'nun önünden çekilip yürümeye devam etti. Sahilden çıkana kadar ikisi de tek kelime bile etmedi.

Beomgyu'nun evi, Taehyun'un evinden birkaç sokak ilerideydi. Bu yüzden Taehyun'a evine kadar eşlik etti. Dış kapının önüne geldiklerinde ikisi de durdu.

"Bugün gerçekten güzeldi, tekrarlamalıyız."

"Eğer tekrar dondurma ısmarlayacaksan olur."

Beomgyu, Taehyun'un dediğine güldü ve el sallayarak kapının önünden uzaklaştı. Evine doğru adımlarken gün içinde olanları anlatmak için Soobin'i aramayı da unutmadı.

*ੈ✩‧₊˚

ben yb atana kadar txtnin yeni bi album daha cikarmasi saka olsa keske🙏🏿 cidden elim yazmaya asla gitmedi, her defasinda birkac kelime yazip ciktim ki bu bolum de hic icime sinmedi zaten😓 artik sonraki bolumlerde telafi ederiz diye dusunmekteyim. kendinize cok iyi bakin ve sevgiyle kalin !! 💌

- lia

07/05/24

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

patatesli börek, taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin