"Ucube toplantısı derken Taehyun'un saçlarını boyamak için buluşacağımızı düşünmemiştim." diye söylendi Yeonjun.
"Açıkçası ben de Taehyun son dakika golü atıp evine çağırınca saçlarını boyayacağımı düşünmemiştim."
Kai ucube toplantısı fikrini öne sürerken bir kafede buluşup Yeonjun'un hisleri hakkında iyice konuşurlar diye düşünmüştü fakat Taehyun son dakika kendi evinde buluşmayı teklif edince diğerleri de itiraz etmemişti. Şu an ise Kai, Taehyun'un saçlarını boyuyor; Yeonjun da koltukta bir köşeye oturmuş onları izliyordu.
"Bir anda nereden esti saçlarını boyamak? Üstelik kırmızıya."
"Değişiklik iyidir Yeon hatta gel seninkileri de boyayalım, pembe yakışır sana."
"Yeon bence de saçlarını pembe yap, hem bana da eğlence çıkar." Kai, cümlesinin sonunda bir kahkaha patlatmış, ardından Yeonjun'un elindeki yastığı kendisine doğrultmasıyla susuvermişti.
"Tamam, her ne kadar bu toplantıyı kendi lehime çevirmiş olsam da ortada büyük bir sorun var. Choi Yeonjun'un, Choi Soobin'e olan hisleri. Üstelik iki haftada geçecek türden bir şeye benzemiyor ve bu hem Yeonjun hem de bizim için alışılmışın dışında bir şey."
Taehyun'un son cümlesine kadar her şey iyi gidiyordu fakat Yeonjun artık yastığı elinde tutabilecek kadar sabrı kendisinde bulamıyordu. Yine de şu an arkadaşının saçları boyalı olduğu için kendini tutmayı başarabilmiş, sadece kızgın bakışlarını karşısındaki iki çocuğa çevirmişti.
"Choi Yeonjun, bize öyle bakmayı keser misin çünkü cidden korkmaya başlıyoruz."
"Ben henüz başlamadım aslında." dediği an kendisine çevrilen bakışlarla işine geri dönmüştü Kai.
"Bu çocuğun neyine bu kadar vuruldun cidden Yeon? Daha önce çıktığın ve Soobin'den daha iyi olan kişiler de vardı. Hiçbirine karşı böylesine duygular hissetmemiştin."
Taehyun'un dediklerini Yeonjun bir süre düşünmüştü. Sonrasındaysa bu düşünme sürecinin boşuna olduğunu fark edip kelimelerini sıralamıştı. "Hiçbiri Soobin kadar iyi değildi."
"Bu dediğine katılmıyorum çünkü Choi Beomgyu ile arkadaş olan biri dediğin kadar iyi olamaz."
"Bu da başladı yine. Choi Beomgyu, Choi Beomgyu, Choi Beomgyu. Her konunun sonu nasıl bu çocuğa varıyor anlayamıyorum artık. Hayır, bazen düşünüyorum ki acaba aşıksın da kendine itiraf mı etmek istemiyorsun çünkü nefret etmenin mantıklı bir nedeni de yok." Kai da artık kendini tutamamış ve içindekileri söyleyivermişti.
"Aynen Kai Kamal Huening hatta öyle aşığım ki her gece Beomgyu diye ismini sayıklayarak uyuyorum."
"Ben bu dediğine inanırım bu arada."
"İnan Kai, inan. Şimdi asıl konuya dönelim. Öncelikle Soobin'in büyü yapmadığına kesin olarak eminiz. Öyle şeylere inanmıyormuş."
İkili ona göz devirerek baktığında o da göz devirmiş ve devam etmişti. "Kesin bilgi çünkü Beomgyu'ya sordum."
Yeonjun bir anda ayaklanmıştı, gözleri yuvalarından firar etmişti adeta. "Ne yaptın, ne yaptın?"
"Yeon'um sakin olur musun çünkü ismini vermedim, sadece Soobin'in nasıl biri olduğu hakkında biraz bilgi edindim. Üstelik hepsi senin içindi yoksa ben ne yapayım Soobin'i."
Yeonjun, isminin işe karışmadığını duyunca derin bir nefes vermiş ve koltuğa geri oturmuştu. Zamanı gelince hislerini kendisi açıklamak istiyordu fakat o an aklına gelen şeyle yine Taehyun'a dönmüştü. "Fakat Beomgyu birinin ondan hoşlandığını Soobin'e söylemez mi? Sonuçta en yakın arkadaşlar."
Taehyun buna karşılık kendinden emin bir tavırla cümlesini kurmuştu. "Mükemmel arkadaşın o sorunu da halletti, rahat ol biraz ya."
Yine bir göz devirme kazanan Taehyun artık ağzına fermuarı çekmişti.
"Ben Soobin'in büyü yapma ihtimalini göz önünde bulundurmamıştım bile ama Taehyun'un gidip Beomgyu'ya bunu açık açık sormasını beklemiyordum."
Yeonjun da Kai gibi düşünüyordu aslında. O da aynı şekilde böyle bir şeyi soracağını düşünmemişti.
"Ben artık Taehyun'u saldım ya, ne yapacağı belli olmuyor hiçbir zaman." dediğinde Kai da onu kafasıyla onaylamıştı.
"Size de iyilik yaramıyor cidden. Sırf bunun için annemden Beomgyu'ya patatesli börek yapmasını bile istedim. Daha ne kadar iyi bir arkadaş olabilirim ki." dediğinde yüzüne yalancı bir üzüntü takınmıştı.
"Tamam ya bir şey demedik. Çok teşekkür ederiz bize böyle bir yardımı lütfettiğiniz için Taehyun Hazretleri."
Yeonjun'un dediğine ikisi de gülerken asıl toplantı daha yeni başlıyordu.
O gün boyunca Taehyun ve Kai arkadaşlarının hislerini dinlemiş ve bunun üzerine konuşmuşlar, gece de bir pijama partisi verip ortalığı dağıtmışlardı. Saat geç vakitlere geldiğinde ise uyku hepsinin bedenini ele geçirmişti.
*ੈ✩‧₊˚
fice yirmi gun boyunca yb atmayinca kizlar👾 benim pek icime sinen bir bolum olmadi cunku duzyazi yazmada iyi oldugumu dusunmuyorum ama umarim siz begenirsiniz,, kendinize iyi bakin ve gun icinde su icmeyi unutmayinn !! 💗🤏🏻
- lia
20/07/23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
patatesli börek, taegyu
Fiksi Penggemarbeomgyu patatesli böreği ne kadar seviyorsa, taehyun da beomgyu'yu o kadar sevmiyordu. texting + düzyazı slow update ! not: bu fic, coffeon adli userla aramizda gecen bir diyalogdan sonra yazmaya basladigim bi fic. kesinlikle beklentilerinizi yukse...