Nanda ittai ?

23 5 0
                                    


Önemli: Arkadaşlar ben telefondan yazıyorum. O yüzden yazım yanlışlarım olabilir.

Ön Bilgi: Bu bölümde ve diğer bölümlerde doğaüstü olaylar olabilir.

Geçen bölümdeki sorunun cevabını bilmeyen yoktur. Hikayede yakalarsınız cevabı artık.

Arkadaşlar sizi beklettiğim için çok üzgünüm telafi olarak ard arda bölümler yayınlamayı düşünüyorum. İnşallah bir terslik olmazsa. Sizi fazla tutmadan sizi bölümümle kavuşturayım. Öptüm sizi kocaman. Yorum ve vote'ları her daim sizden bekliyorum. İyi okumalar.

Bölüm Şarkısı : Edis- Benim ol

Geçen bölümden:

Ve o gözüktü. Tam karşımdaydı. Canavar. İnsan gibi boyu vardı kurtun sanki insan formu almış hali gibiydi. Simsiyahtı kürkü. Ve buda bir ipucu verdi bana. Simsiyah saçları vardı.

Umarım düşündüğüm kişi değildir.

Tayfun'dan devam

İç güdülerim bir ormana gitmemi söylüyordu. Kimseye zarar vermemek için. Bir kaç kemiğimin kırılma seslerini duydum.

Acele etmem lazımdı. Dolunay tam tepedeydi. Ve benim sürüden bir kaç uluma sesleri duydum. Nerdesin diye söyleniyorlardı.(ulumalarının çevirisi)

Etrafı biraz kırmızı görüyordum. Sonra griye döndü etraf.

Hasret kaldığım o kokuyu aldım. Gırtlağımdan hırıltılılar yükseldi. Çalıların arasına saklandım ve benim tatlı sevgilimi gördüm. Sonra biraz korktuğunu anladım. Gözleri beni buldu.

Onun içindeki tedirginlik dalgasını hissettim. Onu sinsice takip ettim. Ve kemiklerim daha çok kırıldığından dolayı acıyor işte. Ağzımdan istemsizce inlemeler çıktı.

Onun karşısına çıktım. Ona zarar verecek kadar aptal değildim.

Ama o içindeki korku daha da büyüdü.

Yarın onu kaçıracam.

Güneş'ten devam

Nanda ittai? (ha siktir demek japoncada)

Kusø nyūryoku ( lanet girsin" ")

"F*ck"(s*kt*r) diyip vericideki çağrı tuşuna bastım.

Baka kyūri baka.(Japoncada Aptal hıyar aptal.)

Yabancı bir ses: Seni ısırmam.

Ben: Sen kimsin?

Y.B.S: İşte karşındayım.

Her iddiasına varım ki hayatımda hiç bu kadar göz pörtletmemiştim.

Karşımdaki Hıyar: Senin takıldığın konu bu mu ?

Ben: Hey aklımı okuma!!

K.H: İster okurum ister okumam. Asıl sen karşindakinin kim olduğunu biliyor musun ?? Bana olan hitabını beğenmedim.

Ben: Bir hıyar ;) Akıl ve dil benim sanane!!

K.H: Bana seçim şansı bırakmadın!!!
Yarın ya benimle nikah kıldırmaya gelirsin ya da sevdiklerinden birine elveda dersin. Seçimini yap şimdi!!

Kusø nyūryoku.....

Ne yapmalıyım ben???

Evet ben geldim arkadaşlar. Sizce Güneş ne yapmalı ?? Yorumlarınızı bekliyorum. Herkesin geçmiş Ramazan Bayramı kutlu olsun. Hepinizi öptüm.

Üç Romatik DeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin