BÖLÜM -1 : Kronos'un Gölgeleri

50 3 6
                                    

      Evet arkadaşlar kitabımı düzenledim daha iyi bölümlerle İnşallah devam edeceğim. Umarım beğenirsiniz ☺️❤️

    Gözlerimi açtığımda loş ışıklı bir oradaydım.

Nerede olduğumu anlamaya çalışıyor, olanları hatırlamak için kendimi zorluyordum.

Hatırladığım son şey başıma aldığım sert bir darbeyle yere yığılmamdı.

Başımın ağrısı beni zorluyordu.

En azından kaçırıldığımı biliyordum.

Mühim olan bunlar kimdi ve neden beni kaçırmışlardı?

Ellerim ve ayaklarım bağlı olduğu için onları beklemekten başka bir şey yapamazdım.

  Bütün bu olanları düşünürken içeriye maskeli birkaç kişi girdi.

" Oooo avukat hanım da uyanmış bakıyorum. Güzelce uyuyabildiniz mi? Kusurumuza bakmayın sizin gibi yüksek mevkiide biri için daha fazla hazırlık yapardık ama elden gelen bu. "

Soğukkanlılıkla " Kimsiniz ve ne istiyorsunuz benden? Amacınız ne, neden kaçırdınız beni? "

  Onu söyleyemiyoruz maalesef
( şaka şaka 😁 😁)

  " Bilmem kendine sor, herşeye burnunu sokan sen değil misin? "

Cevap vermeye yelteniyordum ki benimle konuşan adamın telefonu çaldı.

  " Söyle patron seni dinliyorum. "

  ".............. "

  "Evet şuanda burada. "

Telefondaki sesi duymaya çalışsam da maskeli adam ayrıldı odadan.

Tekrar odaya geldiğinde yanındaki adamlara sadece ayaklarımı çözmeleri için emir verdi.

  " Patron bizi bekliyor acele edin."

Bana dönerek " Eğer bir aksilik çıkarırsan geberirsin. Duydun mu! " diye bağırdı.

Ayaklarımı çözmeleriyle ayağa fırlamam bir oldu.

Çözen adamı tekmeyle yere sermek kolaydı.

Düşen adama bir tekme daha vuracaktım ki beni uyaran adamın tokadıyla yere düştüm.

  " Sana aksilik çıkarırsan geberirsin dedim. Dua et ki patron seni canlı istiyor. Götürün şunu! "

Maskeli adamlar kollarımdan tutarak beni arabaya götürdüler.

Birazdan benimle konuşan maskeli adam da geldi ve beni istenilen yere doğru götürmek için arabayı sürdü.

   " Patronunuz kim? Bakın bu işten sıyrılmazsınız. Eğer beni bırakırsanız size dava falan açmam. Bırakın beni! "

  "Avukat hanım sen bizi sadece dava kağıtlarında yazılanlardan biliyorsun. Ne zannediyorsun sen dava falan açmayacaksın diye biz patronu bırakacak mıyız? "

 
  " Hangi davadan bahsediyorsun?...
Dur bir dakika yoksa siz bir haftadır aldığım davadaki mafya mısınız? "

  "Daha erken anlamanı beklerdim. Yaptığımız araştırmalara göre kendi alanında üstüne yokmuş. "

  " Siz..... " daha sözümü tamamlayamadan adam,

  " Evet biz Kronos'un Gölgeleri'yiz. "

  Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
  Takiplerinizi bekliyorum. ❤️


KARANLIĞIN YALNIZ İMPARATORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin