" SORULAR SIRALANMAYA KONSA BİLİNMEYEN SORULAR KAÇINCI SIRADA OLUR? "
Herkes bağırıyor, çağırıyor,kaçışıyordu.
Herkes kendi canın peşindeydi ve hiç kimse yerde kanlar içinde yatan adamı umursamıyordu.Müvekkilimi vuran adam kaçmaya başlıyordu.
Hemen maskeli adamın peşinden koştum.
"Hey sen,dur. "
Adam duracağı yerde aksine daha da hızlanıyordu.
Onun aksine ise ben biraz yavaş kalıyordum.
" Hey burda.... "
Aniden birisine çarptım.
" Çok.... Çok özür dilerim bayım. "
Nefes nefese kalmıştım.Adam
" Sıkıntı değil. "
Tam gideceği sırada
" Bayım burada böyle koşan maskeli bir adam gördünüz mü? "" Üzgünüm bayan, görmedim. "
Adam bunu dedikten hemen sonra gitti.
" Al kaçırdım adamı işte off off. "
Maskeli adamı bulamayacağımı anlayınca tekrar mahkeme salonuna gittim.Müvekkilim ölmüştü ve şu anda da onu götürüyorlardı.
Müvekkilimin karısı ve çocukları da oradaydı ve o maskeli adam onu karısı ve çocuklarının gözleri önünde vurmuştu.
Kadın öylece şok içinde kalmıştı çocukları ise onun yanında ağlıyordu.
Kadının yanına gittim.
" Hanımefendi,hanımefendi kendinize gelin güçlü olmalısınız hanımefendi. "Kadın bir anda kollarımda bayıldı.
" Hanımefendi uyanın lütfen. "Çocuklar daha çok ağlamaya başlamıştı.
" Lütfen birisi buraya baksın. "Ambulans görevlilerinden biri gelip kadını muayene etmeye başladı.
Çocukların yanına gidip
" Ağlamayın tamam mı anneniz birazdan uyanır. Sizi böyle görmesi onu üzer. "Çocuklardan erkek olanı
" Peki ya babam o-o iyi mi? "
" Onu bilmiyorum anneniz uyandığında size açıklar. Hadi bakalım ağlamayın. "Kadın yavaş yavaş kendine geliyordu ama benim de artık gitmem gerekiyordu.
Kartımdan birini az önceki erkek çocuğa uzatıp
" Anneniz işlerini hallettiğinde beni arasın tamam mı? "
Çocuk evet anlamında başını salladıktan sonra gittim.Yoldayken neden adamı öldürdüğü hakkında düşündüm.
En son hakim ona bir soru sormuştu.
Nedense tam da hakimin sorusunu cevaplayacağı sırada vuruldu.
Bu da demek oluyor ki bunu yapan kişi veya kişiler gizli kalmak istiyordu ve bu yüzden adamı vurdular.
Ama neden bunu yaptılar.
Hem cinayeti adam üstüne alsın diye zorladılar hem de üstüne üstlük adamı öldürdüler.
Diğer bilinmeyen soru ise neden cinayet işliyorlar ve nedense alanında nam salmış kişileri öldürüyorlar.
Bu cinayetler yıllar önce yapılıyordu.
Neden yıllar sonra bu tür cinayetler tekrar başladı.
Kimdi bunlar ve ne istiyorlardı.
Offf bir sürü bilinmeyen soru var ama bu soruların cevabını er ya da geç öğreneceğim.
Bir süre böyle düşünmeye devam ettim.
Aniden aklıma bir şey geldi.
Bugün öldürülen adamın karısı onun nerede çalıştığını biliyordur öyle değil mi?
Umarım biliyordur.
Biliyorsa işler çok daha kolaylaşır.
Kadın ne zaman beni arar onu da bilmiyorum.
Şimdi cenaze işleri falan vardır.
Beni büyük ihtimalle bir iki gün sonra arar.
O yüzden beklemekten başka çarem yok.
Umarım beğenirsiniz ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN YALNIZ İMPARATORU
Teen Fiction" Konuşma,düşünme,bakma... Her konuştuğunda seni dinlemek,her düşündüğünde nefesini hissetmek,her baktığında gözlerine dalmak... Ben kendimde sana dair iz bırakamam Sarya. Sen benim için bir tehlikesin. Geçmişte yok ettiklerimden farkın olsa da...