Merhaba canlarım. ✨
Biliyorum benden bölüm bekliyorsunuz ama artık size bir şeyleri açıklama vaktim geldi.
Ben hafızlık yapıyorum ve sonlarına geldiğim için o kadar çok yoruluyorum ki anlatamam size. Günlerim çok dolu geçiyor, derslerimi yapmak zaten bütün günümü alıyor ve yorgunluktan başka bir şey yapamıyorum.Bu kurguya başlarken çok heyecanlı bir şekilde başladım, her şeyi kafamda oturttum, her şeyi ayarlamıştım. Tanıtım bölümünü yazmak günlerimi almıştı, sizin için ortaya çok güzel şeyler çıkartmak vardı aklımda. Artık hafta sonlarında dinlenmek, rahatlamak istiyorum. Bu kurgu çok fazla düşünülerek yazılması gereken bir kurgu onun için kafamın boş olduğu, kendimi tam hazır hissettiğimde yazmak istiyorum ama maalesef ki hiç bir zaman kendimi tam anlamı ile dinlenmiş ve hazır hissedemiyorum. İnanın bana kaç kere yazmaya çalıştım, kaç kere telefonumu elime aldım, notlar bölümünü doldurdum ama hiç birisini doğru düzgün yazıya dökemedim çünkü aklım hep dersimdeydi.
Aklımda iki şey var; Bunlardan birincisi kitabı buradan kaldırıp sadece kendi içimde, taslak bölümünde finaline kadar yazmak ve öyle yayımlamak, çünkü sizi daha fazla merakta bırakmak istemiyorum.
İkincisi; Kitap yayımda kalacak ama yine bu şekilde olacak, çünkü yazamıyorum ve boş bir zaman bulamıyorum. Bu galiba hafızlığımı bitirene kadar devam edecek. Yani 3 ay kadar bir süre daha kitap böyle kalacak ve ben bitirdiğim zaman yazmaya başlayacağım.
Buradan istediğinizi seçin lütfen, bende ona göre sizin seçtiğinize göre hareket edeceğim.
Eğer beklerseniz beni kitabı yayımda bırakacağım ama eğer beklemek istemiyorsanız kaldıracağım ve taslakta yazacağım.
Şuan hala benimle olan, beni bekleyen ve kitabımı merak eden kişilerden çok özür dilerim. İstediğiniz gibi bölüm yazamadığım için çok özür dilerim. Benimle kalmaya devam ederseniz bir gün ansızın bir bölüm gelecek ama eğer bırakmak isterseniz sizi çok iyi anlarım.
Kendinize çok iyi bakın, bir tanelerim. 🧡
Sizleri çok seviyorum...🌸💙Bir gün görüşmek dileği ile. ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyakut Timi'nin Gözde Çileği🍓 ( Askıda! )
ActionTeröristlerin elinden Gökyakut Tim'i tarafından kurtarılan kız, on altı yaşındaki Çilek. Korkmuş ve çaresiz. Askerlere sığınmaktan başka şansı yok. Yurda götürülse bile oradan kaçarak Gökyakut Timi'ne sığınan minik ve bir o kadar da sevimli kız. P...