kavga

53 2 0
                                    

Henüz 12 yaşındaydım arkadaşlarım tarafından hiç sevilmezdim benden okadar nefret ediyolardıki bulaşmak için uyduruk hikayelerle karşıma geliyorlardı
Hergün ağlardım neden kimse beni sevmiyor diye kollarımı keserdim sizofren veya paranoyak değildim ozamanlar canım yanınca geçicek sanıyordum işte çocuk aklı.. insanlar gelip geçti ama ben kendimde kalıcı izler bırakmıştım çok seviyordum arkadaşlarımı ben herkezi severdim annem temiz bir kalbim olduğunu söylerdi hep inanmak istemezdim sonra sonra aklım başıma gelmişti arkamdan söyledikleri o kelimeler hala aklımda orospu , yavşak ... ben bunların hiçbiri değildim .
Belkide öyleydim anlam veremezdim hiçbir zamanda veremedim . Hiç ummadığım insanlar beni iki kuruşluk insanlara sattılar çok dokunmuştu ve canım yanıyordu kollarımı parçalarken bile bu kadar canım yanmamıştı oysa ben kimsenin hakkında kötü düşünmemiştim kollarımın parçalandığını ailem bilmiyordu . Yaz mevsimindeydik uzun kollu giyemezdim babam görünce bana çok bağırmıştı çok korkmuştum gerçekten ağlıyordum durmadan sebebini hiç söyleyemedim babama üzülürdü ..
Henüz 12 yaşındayken bu tür şeyler yaşamam tamamen saçmalıktı ama yaşadım hiç olmamasını istediğim şeylere acı çekerek alışmıştım . Hiç unutmam birgün aşık olduğum bir çocuk vardı aşk işte güzel geliyordu herşeyi onun için yaptıklarım inanılmazdı . Ilk başta istememiştim onu tipsizin tekiydi beğenmemiştim sonra aşık olmuştum ...
Kendimi kaybedicek kadar kıskançtım paylaşmak bana göre değildi .
Çıktığı kızları döverdim hep kavga ederdim o benim diye salak gibi kendimi rezil ederdim bide yalvarırdım ona beni affetsin diye ama o yinede beni affetmezdi canım pahasına tehtit ederdim ' bak barışmassan keserim kendimi ' diye inanmıyordu buda onun salaklığıydı kestim ...
Yine kollarımı parçalamıştım 33 tane kesik canım acıyordu ağlıyordum aşk için değildi bu acı yada kolumu kestiğim için...
Yanlız kalmaktan korkardım tüm sorun buydu kollarımı kestim diye benle barışmıştı aslında oda öyle değildi benimle kendime zarar vermemem için barışmıştı bunu biliyordum ama sesimi çıkaramıyordum çünkü seviyordum beni aldattı yıkılmıştım ..
Kendime gelmem 30 günü bulmuştu yine ben yalvarmıştım ona affet beni diye ne kadarda salakmışım hata yapan oydu halbuki neyse işte 3 yılı böyle harcamıştım ..

pis işlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin