Резюме:
Той е дяволът. А тя неговата сладка, лоша игра...
ХЕЛЪН
Казват, че очите са прозорци към душата. Но когато той ме погледна през нюансите си на опушено зелено и пламтяща синя жарава, аз се ужасих от това, което ме наблюдава зад похотливия му поглед. Нещо първично и трескаво, което заплашваше да ме разтопи като лед в огън.
Страх ме е да не попадна в катранено черната душа на Калъм Лок.
Но след като ме извикаха на местопрестъплението, за да разследвам най-зловещия акт на насилие в легендарния град Холол Рол, нямам друг избор освен да се обърна към Калъм, мъжа, когото бях заключила в убежище за престъпно луди.
Той е водещият експерт по всичко, свързано с Ницше и окултното. И сега, за да получа отговори, съм принудена да сключа сделка със самия дявол.
КАЛЪМ
Наистина ли очите са прозорци към душата? Чудя се тогава какво мисли малката Хелън Сейнт Джеймс за всички загадъчни погледи, които я наблюдават в полетата на убийството... Чудя се дали косъмчетата по нежния й тил се вдигнаха, дали вълнуваща тръпка премина по меката й кожа. Тя отчаяно търси отговора и ще направи всичко, за да го разкрие - дори да сключи сделка с мен, закачайки свободата ми като стръв на кука.
Но самата тя е много по-изкушаваща за кървавите ми зъби и начина по който щях да ги забия във врата й.
И болката щеше да е два пъти по-сладка.
***
*Книгата е превод! Всички права на Триша Лулфи!*
*Книгата не се препоръчва за лица под 16 години!*
***
Превеждаме за наше и ваше удоволствие! Преводите не са експертни, така че се извиняваме, ако срещнете грешки! Моля, насладете се. Може да ни подкрепите, като гласувате и разпространявате.
Приятно четене!
YOU ARE READING
Сладки лоши неща - Триша Лулфи {БГ ПРЕВОД}
RomanceТой е дяволът. А тя неговата сладка, лоша игра... *** За цялото резюме, моля отидете във Въведение! *** *Книгата е превод! Всички права на Триша Лулфи!* *Книгата не се препоръчва за лица под 16 години!*