Глава 1

31 3 0
                                    

6 МЕСЕЦА ПО-РАНО

ХЕЛЪН

Въздухът в съдебната зала е като жива, висцерална сила, която диша над претъпканите тела на пейките. Тежестта му се стоварва върху неудобния ми костюм, материята е твърда, шевовете са леко разместени, което прави атмосферата плътна като ток между мен и подсъдимия.

Удар от топлина облизва кожата ми, докато бездушният му поглед се опитва да проникне в решимостта ми, да се опита да ме отслаби. Опушено зелени и напомнящи за най-горещата синя жарава, очите му са нещо красиво, сякаш ме привличат като в плаващи пясъци.

Обезоръжаващото изкушение, което те приближава преди да паднеш в бездната.

Скъпият черен костюм обгръща стройната му форма като ножница върху острие, поразително и смъртоносно. Само една малка следа от татуираната му кожа се промъква покрай яката. Връх на архаичен дизайн се върти по долната част на врата му. Сигили с мастило бележат пръстите му. Той почуква с пръстена на палеца си по масата на обвиняемия в ритмична последователност с щракането на вентилационния отвор на климатика.

Крива усмивка извива пълните му устни, докато заемам мястото си на свидетелската скамейка, след като се заклех да дам показанията си.

Съдия Маккарти може да участва в това производство, но тази съдебна зала е църквата на Калъм Лок. Той управлява над нетърпеливата маса, очарова стадото си, точно като магьосник с торба с трикове.

Измамата му е безупречна. Ако не можете да видите покрай красивия, изискан професор по философия с гладка черна коса и примамливи очи, тогава пропускате да забележите ужасяващите снимки от местопрестъплението, натрупани покрай стената.

Жертвата, Пърси Уелингтън, беше четвъртата в поредица от ритуални убийства, извършени в пет щата на Нова Англия. Работех по случая Харбинджър в продължение на единадесет месеца, когато ме извикаха на местопрестъплението на университета в Кеймбридж.

Само на двадесет мили от третата сцена, на която бях изпратена преди това.

Веднага забелязах разликите между случаите. Разстоянието, като например: убиецът от Предвестника винаги разделяше убийствата си по държавни граници. Времето: само пет дни между убийствата, докато убиецът обикновено чака поне два месеца. Което може да означава, че той се прехвърля много по-бързо, но имаше и някакъв друг методът. Убиецът от Предвестника извърши церемония, украсявайки жертвите си като легендарния предвестник на смъртта и гибелта, смъртоносния ястреб. След като жертвата била превърната в молец с лице като череп, убиецът обезглавил жертвата. Това беше част от неговия ритуал, за да се опита да предотврати страшния съд, който вярваше, че ще сполети света.

Сладки лоши неща - Триша Лулфи {БГ ПРЕВОД}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora