3.bölüm sevgili JUSTİN BİEBER

51 5 2
                                    

Sokak sokak geziyorsunuz akşamleyin konser olduğu için erkenden eve gidiyorsunuz. sen duş alıyorsun üzerini giyiniyorsun saçlarını düzleştiriyorsun. capini takıp çıkıyorsunuz. Sen gerçekten çok güzel oluyorsun metroyla gidiyorsunuz. konserin başlamasına daha 5 saat olmasına rağmen herkes oradaydı tüm kardeşlerin. Sen çok heyecanlısın kalbin yerinden çıkmak üzere saat 9 oldu o mükemmel an 8 senedir beklediğin an veee... JUSTİN sahnede all araund the worldle başladı. Siz baya eğleniyorsunuz çok güzel bir gündü hatta hayatının en mükemmel günüydü. Herşey çok güzel ve kusursuz gidiyor. Konserin sonuna geliyorsunuz ollg kızı seçiliyor o an ALLAH'A o kadar çok dua ediyorsun ki anlatmak mümkün değil ama olmuyor üzülüyorsun başka bir kardeşin çıkıyor sonuçta , genede çok eğleniyorsunuz konser bitiyor. Her yer kalabalık ve karanlık ki çıkış kapısını bulamıyorsun sahnenin arkasına gidiyorsun vanessayı da kaybediyorsun. JUSTİN'İN çıkacağı kapıyı buluyorsun oradan çıkacağın anda JUSTİN'İN sesini duyuyorsun karanlık olduğu için sesin nereden geldiğini bulamıyorsun çıkışa doğru gidiyorsun arkandan birileri geliyor korkuyorsun yanında kimse yok sonra önünde bir taksi duruyor koşarak ona biniyorsun ... 

fall in love aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin