0.1

263 30 41
                                    

Merhaba şimdi şöyle ki kurguyu  çok uzun tutmayı düşünmüyorum.Soft ve duygusal bir kurgu olucak. İlerleyen bölümlerde anlayacaksınız Lakin ben yinede şimdiden söyleyeyim Feza kekeme bir karakter.

Umarim severek okursunuz, sizden ricam ön yargılı bir şekilde yaklaşmamaniz. İlk kitabım olmasıyla  beraber yazim yanlışları olabileceğini unutmayarak okumanızı rica ediyorum.

Başlangıç  tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

Keyifli okumalar.♡
⚔ ----------------------------------------------

Otobüsten  inmemle derin bir nefes çektim  ciğerlerime.Yol boyunca midem ağzıma  gelip durmuş, Aldığım mide ilaçları hiç bir halta yaramamışti. Etrafa bakmamla gülümsedim ,sakin ve sessiz biyere benziyordu lakin alışmam uzun sürecekti.

Bir an önce köye  varsam iyi olurdu. Akşam olmak üzereydi karanlığa  kalmak istemiyordum . Bavulumu çekeleyerek
Radyoda çalan türküye eşlik eden otobüs  şoförünün  yanına  ilerledim.

"A-abi ben b-bir şey soracaktım da"

"Buyur sor delikanli"

"Bu-burdan köye  e-en çabuk na-nasıl va-varabilir."

Söylediklerime gülümserken eliyle patika yolu gösterdi.

"Burdan sağa sola sapmadan dosdoğru  yürürsen tez vakitte varırsın köye."

Eliyle gösterdiği  patika yola baktim ve tekrar adama döndüm.

"S-sağ ol a-abi.

Başını  bisey olmaz dercesine  salladı.

"Hele söyle gel otur bakalım delikanli, sen niye köye gidersin burali değilsin  belli, birini ziyarete mi geldin."

Sırtımdaki çantanın kolunu  düzeltirken cevap verdim.

"Do-doktorum ben a-abi ilk görev ye-yerim bu-burası"

"Hoş geldin Doktor Bey  oğlum  umarim yanında şifa da getirmişsindir."

Adamın söyledikleriyle yuzumde samimi bir gülümseme belirdi.

"U-umarim abi e-elimden geleni yap-yapmaya  hazırım."

Babacan bir tavırla kolumu  sıvazladi .

"Hiç şüphem yoktur delikanli Allah seni zora sokmasın."

Yüzümdeki gülümseme  büyürken  cevapladım.

"A-amin abi he-hepimizi."

"Eh haydi bakalım Doktor Bey tez gidesin hava kararmaya kalma."

Başımla onaylarken oturduğum  yerden kalktım.

"Sa-sağlıcakla  kal a-abi"

"Sende delikanli dikkatli gidesin."

Gülümseyerek arkamı döndüm. Patika yola baktığımda hiçte kısa gözükmüyordu, anlaşılan  iyi yürüyecektim. Sırtımdaki çantam ve elimdeki bavulumla bu dahada çekilmez bir hal alacağa benziyordu.

"Ha-hadi Feza, ba-başla ki he-hemen bi-bitsin."

Ağır  adımlarla yürümeye başladım,  Şırnak  ilk gorev yerimdi ailem  ne kadar Doğu da  görev yapmamı istemese de benim için farketmemisti. Tıp kazanmak için gecemi gündüzüme katmıştım. Kazandığımda rahata ericem derken okunmasının daha zor  olduğunu  farketmem bana hiç yardımcı olmamıştı.

DİLDÂDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin