---
Bosna Hersek.
▪︎ Evinin hemen köşesinde bir yerlerde,yani tam da yanında, sadece mavi kelebeklerin bulunuyor olduğu ve diğer başka hiçbir türün bulunmadığı ufak,hoş görünümlü, tabiri caizse güzel bir kelebek bahçesi bulunuyor.
Ve kendisi tahmin de edebileceğiniz üzere bu pek latif duran kelebek bahçesine gözü gibi bakmakta.
▪︎ Ne yazıkki,Bosna Hersek hiç şühpe duymadan söyleyebileceğim bir şekilde bir temizlik hastası.
▪︎ 90'larda meydana gelmiş ve kendisinin büyük bir felaket olarak tanımladığı savaştan dolayı hala vücudunun birçok yerinde çeşitli yara izleri,az çok bir yanığı andıran yara izleri ve son olarakta yırtığa benzer bir takım garip yaralar bulunuyor.
▪︎ Annesini hiçbir zaman tam olarak görememiştir,o fırsatı hiçbir şekilde yakalayamamıştır.Çünkü öz annesi olan Bosna Krallığı o daha yaklaşık birkaç günlük bir bebekken zehir içerek feci bir vaziyette intihar etmiştir.
▪︎ Başta börek ve bu dediğime benzer yiyecekler olmak üzere, genel olarak çoğu kişinin bayılarak yiyor olduğu,muhteşem yemekler pişirebilir.
(Ve kendisinin,kalıcı ve ana uğraşı olmaktan ziyade,daha çok hobi olarak kullanıyor olduğu,istediği zaman kapattığı,istediği vakitlerde de açtığı küçük bir yemek dükkanı bulunuyor ayrıca.)
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎ᴄᴏᴜɴᴛʀʏʜᴜᴍᴀɴꜱ ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴ▪︎
Teen Fiction8. sınıfta yazmış olduğum eski ve cringe hc kitabını bir daha yazmaya karar verince olanlar oldu..