⋆✿ Riashin_ Lübnan ve Avusturya.
---
Lübnan.
▪︎ Hafif dalgalı saçları,ikiside birbirinden farklı renklerde olan açık renkli,kirpikleri epeyce uzun gözleri,güzel şekilli bedeni ve bunun gibi birçok fiziksel özelliği ile çoğu kadın ülkeye taş çıkartacak türden
güzel görünmekteydi bir zamanlar,
özellikle 20'li yaşlarındayken.Lakin son zamanlarında,özellikle ülke olduktan,bir devletin başına geçtikçe bir süre sonra;birçok mental hastalık ve bunun gibi şeylerden boğuşmaktan ötürü
zamanla gözleri çöktü,bedenin şekli kolayca farkedebilir bir şekilde bozuluverdi.Tabii,Her ne kadar da bu kadar fazla şeye rağmen hala güzel görünmekte olsa da dahi,yinede eski halinde tam olarak olmadığını söylemek mümkün.
▪︎ Her ne kadar da dinini soran insanlara karşın müslümanım diyip geçse de dahi bu konuda kafası oldukça karışık olduğunu kolayca söyleyebiliriz.
Muhammedilik ve İsevilik arasında durmadan gidip geliyor,hangisini tamamen seçeceği konusunu o dahi tam manası ile bilmemekte.
▪︎ Bu konuda fazlasıyla utanıyor ve diğerlerinden bunu yapabildiği kadar gizlemeye çalışıyor olsa da dahi,özellikle şarkı söylerken sesi ayrı bir mükemmeldir.
(Tabii,kendisi pek böyle düşünmüyor maalesef-)
▪︎ Bilmece gibi konuşmayı sever.
(Ki bu da şiir merakından dolayı kaynaklanıyor hfskzmxjsmnx.)
---
Avusturya.
▪︎ Çoğu ülkenin yanından bile geçemeyeceği türden bir tatlı bağımlısıdır.
Buna rağmen kilo aldığı görülmüş iş değildir.
▪︎ Maalesef ki,çok fazlasıyla,tahmin edebileceğinizden bile çok daha bir şekilde açık sözlü bir insandır.
Özellikle karşısındakine karşı herhangi bir soğukluk hissettiği vakit,anında utanmaksızın ve getirini düşünmeksizin ağzına geleni söyleyebilir ve bu bazı bazı vakitlerde çoğu insan için oldukça sinir bozucu olmaktadır.
▪︎ Dünyaca tanınmış,şöhreti yeryüzünün en ücra köşesine bile ulaşacak kadar fazlalaşmış derecede ünlü bir müzisyendir.
Çoğu,yani en azından belirli önemli bir kesim tarafından yeterince tanınmış,müzik aletini kusursuza yakın bir biçimde rahatlıkla çalabilmektedir.
▪︎ Disiplinli,kuralcı bir insandır.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎ᴄᴏᴜɴᴛʀʏʜᴜᴍᴀɴꜱ ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴ▪︎
Teen Fiction8. sınıfta yazmış olduğum eski ve cringe hc kitabını bir daha yazmaya karar verince olanlar oldu..