⋆✿ Riashin_ Hollanda.
⋆✿ MeiSanzz Norveç.
---
Norveç.
▪︎ Norveçin yapıyor olmaktan hoşlandığı ve yegane hobilerinden biri olan bir şey de örgü örmektir.
Genellikle fırsat buldukça bulabildiği en iyi köşeye geçer ve hepsi birbirinden farklı,renkli,canlı ve parlak renkler ile bezenivermiş kaliteli iplerin yardımı ile beraber usul usul örgü örer.
▪︎ Aynı şekilde kurabiye pişirmeyi de çok sever.Bir şeye sinirlendiği veya bir konuda baya sıkıldığı vakitlerde kafasını biraz olsun dağıtabilmek adına hepsi birbirinden farklı ve pek güzel şekillerde olmak üzere,ki bu şekillerin çoğu hayvan şekli olmaktadır,kurabiyeler pişirir.
▪︎ Yapısı gereği asosyal birisi olmadığı halde konuşmayı hiç ama hiç sevmez.Çok fazla gerekmediği sürece ağzını açmamaya gayret gösterir,bazen gerektiği vakitlerde
dahi istediği şeyi beden dili ile ifade
etmeyi tercih eder.(Ki aslında doğuştan böyle birisi değildi kendisi,hatta aksine çok konuşkan,heyecanlı bir tiplemeydi, bir zamanlar kimse onu doğru dürüst bir şekilde susturamazdı bile kolay kolay,sonra belirli olaylardan ötürü bu hale gelmeye mecbur kaldı diyebilirim.)
▪︎ Vücudunun,eğer yüzünü saymaz isek,hemen hemen her yerinde hala dokunduğunda ya da buna benzer durumlarda canını yakmakta olan yanık izleri bulunmakta.Bu yanık izlerinin tamamı,Nzilere esir düştüğü süreç içerisinde oluştu.
---
Hollanda.
▪︎ Bir zamanlar,yani daha sadece küçücük bir çocukken,saçları aynı bir pırasa misali dümdüzdü lakin her geçen yıl yaşı arttıkça saçları gittikçe kıvırcıklaşmaya başladı ve en sonunda da tamamen kusursuz bir kıvırcık oldu.
▪︎ Çevresince fazlasıyla tanınmış, birçok ülke tarafından da tercih edilen ve baya da önerilen şöhreti yüksek,oldukça başarılı bir iç mimardır.
▪︎ Aynı şekilde de,her ne kadar da bunu tam manası ile bir meslek olarak yapmaktansa bir hobi olarak devam ettirmekte olsa da bile,yinede resim yapmayı,özellikle sulu boya ile birlikte tuval üzerine doğa manzaraları çizmeyi, çok sever ve hatta bazılarını da çoğunlukla fahiş fiyatlar olmak üzere satar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎ᴄᴏᴜɴᴛʀʏʜᴜᴍᴀɴꜱ ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴ▪︎
Fiksi Remaja8. sınıfta yazmış olduğum eski ve cringe hc kitabını bir daha yazmaya karar verince olanlar oldu..