Arkadaşlar ilk bölümümüz ile karşınızdayım. Bu kurgu biraz sürpriz oldu diyebilirim. Bana bile beklenmedik. Kurgumuza haftada üç bölüm geleceğinin garantisini verebilirim. Bir texting yazmayı ilk defa deniyorum ama yapabileceğimi düşünüyorum. Umarım kurgu hoşunuza gider. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum🫶🏻
Acaba önceki hayatımda aşçı mıydım? Işıl'ın bu makarna salatasını sevmeme ihtimali bile yok. Senelerce bana dostluk yaparak bu makarna salatasını yemeye hak kazandı.
Kullandığım sohbet uygulamasına girip, Işıl ile olan konuşmamızı açtım. Bana attığı son mesaja bakıp, telefonuma Ayfer Teyzenin numarasını tuşladım. Bir mesaj atıp durumu anlattım.Siz: Ayfer Teyze, merhaba. Işıl'ın doğum günü için pastayı sipariş ettim. Bir de makarna salatası yaptım. Saat 20.00 gibi Işıl'ı bize gönderirsen çok sevinirim. Murat Amcayı ve seni almak için abim gelecek.
0537: Ayfer Teyze?
Kadın alındı mı acaba? Oysaki ben hep teyze diye seslenirim. Haklı aslında. Yaşına rağmen genç gösteriyor.Siz: Ay çok özür dilerim. Dalgınlığıma gelmiş Ayfer Abla.
0537: Makarna salatasını bize getir, çok severim ben.
Siz: Aslında Işıl'ın doğum günü için yapmıştım. İsterseniz size başka zaman yapayım.
0537: Yok yok, sen direkt bize getir. Ben Işıl'ı tanımıyorum.
Siz: Ayfer Ablayla mı konuşuyorum?
0537: Ayfer Abla dediğin yirmi bir yaşında bir adamsa, evet.
Siz: Yanlış numaraya mı yazdım?
0537: Sanırım.
Siz: Kusura bakmayın.
Siz: Ama başında yanlış kişi olduğunuzu söyleseydiniz keşke.
0537: Söyleyecektim ama
0537: yanlış numaraya yazdıysan bu bir işaret olabilir.
Siz: Ne işareti?
0537: Tanışmamız gerektiğinin işareti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanışmamız Gerek
Teen FictionSiz: Ne işareti? 0537: Tanışmamız gerektiğinin işareti.