Buraya başladığınız tarihi yazın merak ettim ((:💗
.
.✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩
"Ah hayır yine geç kalmışım!"
Aslında annem sayesinde hiç bir yere geç kalmazdım ama ayrı yaşamayı ben tercih etmiştim ve kendi kendimi kaldırmakta zorlanıyordum.
Hemen yataktan kalkıp istemeye istemeye yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi giydim ve makyajımı yaptım.
"OF İŞTEN NEFRET EDIYORUM, HEMDE SABAHIN KÖRÜNDE!"
Çantamı ve cüzdanımı aldıktan sonra hızlıca çekçek kullanmadan ayakkabımı giydim ve evimin kapısını çektim.
Işık hızında merdivenleri inerken düşecektim.
(***)
Benim favori bir kafem vardı ,eğer sabah kahve içmezsem her yerde uyuya kalabilirdim ve kahve uykumu bastırıyordu. Eve de yakın olduğu için her zaman bu kafeye gidiyordum.
Ve bu sabahta kafeye gidecektim.
Bir kaç dakika sonra kafenin kapısını ittirip içeri girdim ve kasaya doğru yürüdüm o sırada çantamdan cüzdanımı çıkarmaya çalışıyordum.
"Bir tane bol sütlü latte lütfen" derken hâlâ çantamı karıştırıyordum. Kahrolası cüzdan bir bulamadım.
Cüzdanımı bulunca baristaya baktım.
Kafamı kaldırmamla dona kalmam bir oldu.
Allah'ım bu nasıl bir yakışıklılıktır. Şu kaşa, şu ela gözlere bak yarabbim. Rüyaysa bosverin uyanmayım
"Şey" diyebildim yakışıklı baristaya bakarken. Aynen şey canım eee...
Sırıttı "85 TL"
Sırıtınca yanağında beliren hafif çukurlar... Öleceğim sanırım. Meftağyım artık gömün beni o çukurlara.
Ne çabuk vuruldun sende be
Sus be!
"Ha pardon" dedim sonunda kendime gelebilip parayı uzattım. Ve kahvemi aldım.
Ama bir dakika kahvemi geç kalmamak için hızlıca içip bitirmeli miyim? Yoksa burada oturup cennetten düşmüş ,su gibi olan yakışıklı baristaya mı bakmalıyım?
Geç kalıyorsun.
İş bekleyebilir :)
Tabii bekler, belki sevgilisi var??
Banane ya, olamaz öyle bir şey!
Boş masalardan baristayı 180p HD görebileceğim bir tanesine geçtim.
Hem kahvemi yudumluyor hem de şahane manzarama bakıyordum.
Nadiren de olsa bakıyordu ama bu beni tatmin etmiyordu , acaba gerçekten sevgilisi olabilir miydi?
Geliyoruz dediğime :D
Sen sus bu benim düşüncem bir kere!
Manzaramı bozan bir telefon oldu.
"Alo, noldu?"
"Kızım neredesin sen? Patron sinirden köpürüyor"
"Aa şey tamam kapa geliyorum hemen"
"İyide patrona ne diyeceğim?"
"Sen beni idare edersin, trafik varmış felan de" Beste'nin yüzüne kapattıktan sonra telaşla son bir kez baristaya bakıp kafeden çıktım.
(***)
"Nerdesin ya sen! Ben burda seni ne zorluklarla idare etmeye çalışıyorum biliyor musun?"
"Geldim ya uyuya kalmışım"
Bana sinirli bir bakış atıp bilgisayarın başına geçti bende onun yanındaki bilgisayara geçtim.
Dirseğimi masaya koyup elimi çeneme dayadım ve ismini bilmediğim ama haddinden fazla yakışıklı olduğunu bildigim baristayı düşünmeye başladım.
Aradan ne kadar geçti bilmiyorum ama Beste'nin dürtüsüyle kendime geldim.
"Şştt, kızım sana diyorum"
"Ha, ne?"
Afallayarak baktığımda başıyla patronun odasından işaret etti.
"Parton seni çağırıyor"
Oflayarak masadan kalkıp müdürün odasına gittim.
Kapısını tıklattım.
"Gel"
"Buyrun beni çağırmışsınız"
"Evet bu seferki bahanen nedir?"
"Trafik" dedim kendimden emin bir ses tonuyla.
"Hımm, biraz aç bakalım şu trafiği"
Kurtulamayacağımı anlayınca pes ederek doğruları anlatmaya koyuldum.
"Aslında ben uyuya kaldım hızlıca evden çıktım ve biliyorsunuz ben sabahları kahve içmezsem bilgisayar başında uyuya kalıyorum her zamanki gibi"
"Tamam, uzatma ee"
"Bende kafeye gittim, ama orada bir yakışıklı var anlatamam yakışıklılığını" diyerek parmaklarımı birleştirip salladım.
"Eee" dedi müdür dirseklerini masaya koyup elini çenesine dayayarak.
"Ee si işte bende ona daha fazla bakabiliyim diye biraz orada oturdum sonra Beste aradı kalktım geldim"
"Hımm, o zaman seni aşkın uğruna affediyorum"
Afallayarak, şaşkınlıkla baktım.
Gülümsedim "Gerçekten mi?"
Elini masaya vurdu "Hayır tabikide"
Gülüşüm soldu, adam bildiğiniz benimle dalga geçmişti.
"Bu gün mesaiye kalıyorsun, hem de tek başına" dedi gülümseyerek.
Eliyle çıkmamı işaret ettiginde kapıya yöneldim
"Ha bu arada, kafedeki baristaya nasibinize engel olduğum için özürlerimi de iletirsin" dedi sırıtarak.
Gerizekkalı üstüne bir de rezil oldun!
Napayım aşık oldum çocuğa bir bakışta
Aptalsın.
İç sesin dediklerine aldırış etmeden müdürün odasından çıktım. Beste merakla bana bakıyordu. Bense salak gibi gülümsüyordum.
"Ne oldu?" dedi yüzümdeki tepkinin aklındaki gibi olmadığını görünce.
"Tek başıma mesaiye bıraktı"
"Sen niye gülümsüyorsun kızım o zaman?"
"Hiiç"
"Sende bir haller var inşallah hayırlıdır"
"Hayırlı, hayırlı" dedim bilgisayarın başına otururken.
"Amin"
Amin Amin her gün o kafede yatıp kalkacağım gorürsünüz.
Salaksın.
Hem de aşık bir salak :)
✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩
1 . Bölüm bittiiiii...🎀
Umay'ım ya hemende vuruldu çocuğa
Barista da barista ama hee🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barista • || Yarı texting❥
Teen Fiction23 yaşındaki Umay Kutup her zaman ki favori kafesinde kahve içmek ister ama oraya yeni gelen barista(kahve yapan kişi) dikkatini oldukça çekmiştir... "Her gün bu kafede yatacağım sırf onu göreyim diye"