Taehyung'un anlatımı ile;Sonunda dersin bitimi ile sıramın yanındaki çantamı alarak sınıftan çıkmıştım. Tam bizim sınıfın yanindaki Biyoloji sınıfına giderek de Sunoo'nun çıkmasını beklemiştim.
Birkaç dakika beklememin ardından Sunoo da sınıftan çıkmış ve yanıma gelerek yanağımdan bir makas almıştı.
"Naber yakışıklı?"
"İyi idare eder, kantine inelim hadi köpek gibi açım, hem sana anlatmam gereken birşey var."
Sunoo kafasını tamam anlamında sallayıp koluma girmişti. Ardından beraber kantine doğru yürümüştük ikimizde. Kantine doğru giderken de dün olanları anlatıyordum, Sunoo ise ağzını bir karış açmış anlattıklarımı dinliyordu.
Biraz yürümeden sonra kantine varmış ve Sunoo sıraya girmişti ancak tahmin ettiğiniz gibi benim gibi birinin sıraya girmesi normal olmazdı? Bu yüzden en ön sıradaki çocuğu ittirerek 2 kola ve 2 sandviç aldıktan sonra Sunoo'yu sıradan çekiştirerek elimdeki kola ve sandviçlerden birini ona vermiştim.
İkimizde rastgele bir masa-sandalyeye oturduk. Sonra ise Sunoo az önce anlattıklarıma hitaben konuşmuştu.
"O salak cidden öyle bir teklifte bulundu mu? Hatırlamıyor mu sana yap-"
Elimi hemen Sunoo'nun ağzına koyarak sözünü kesmiştim. Jungkook'un hafıza kaybı geçirdiğini çoktan unutmuştu büyük ihtimalle.
"Sus aptal birisi duyacak, hafıza kaybı geçirdiğini hatırlamıyor musun?"
Sunoo anlamış gibi kafasını sallamış ve arkama bakarak hafif bir göz devirmiş, ardından elimi ağzından çekmişti.
"Geliyor seninki."
Anında arkama dönerek bana doğru gelen bedene gözlerimi devirmiş ve sonra Sunoo'ya dönerek bana yardım etmesi için bakmıştım. Sunoo ise omuzlarını silkerek ona aldığım sandviçi yiyordu.
Birkaç saniye sonra omzumda hissettiğim el ile kafamı arkaya çevirmiştim, bana samimi bir şekilde bakan yüz ifadesi delirmeme neden olacak gibiydi.
Yandaki masadan bir sandalye alarak çekmiş ve yanıma oturmuştu. Bense elimdeki Sandviçi hızlıca yemeye çalışıyordum.
"Bebeğim, nasılsın?"
Ağzımdaki doluluk yüzünden yutkunamayıp bir anda öksürmeye başlayınca Jungkook neden olduğunu bilmediğim endişe ile sırtımı ovalamaya başlamıştı. Sunoo ise büyük ihtimalle ölmeyeciğimi düşünerek telefonuna bakarak yemeğini büyük bir keyifle yiyordu.
Öksürmeye hâlâ devam ettiğim için Jungkook sırtımı ovalamaya devam ederek masadaki peçetelikten bir peçete alarak ağzıma tutmuştu.
"Tükür güzelim hadi."
Hiç düşünmeden Jungkook'un bana uzattığı peçeteye tükürmüştüm. Jungkook ise normalde iğreneceğini düşündüğüm peçeteye hiç bir tepki göstermeden arkamda olan çöpe atmıştı. Sonra ise iki elini de yanaklarıma koyarak okşamış ve burnumu öpmüştü.
"İyi misin?"
Elimdeki yarım sandviçi masaya bırakarak kolumla ellerini ittirmiş, ardından yarım bıraktığım sandviçe devam etmiştim. Jungkook ben sandviç yerken saçlarımla oynuyordu. Sandviçi bırakarak önümdeki kutu kolayı aldım. Tam açacak iken Jungkook beni durdurmuştu. Anında bakışlarımı ona döndürmüştüm.
"Tırnakların uzun kırılırlar, bırak ben açayım miniğim."
Miniğim
Beni her hareketinde daha çok etkiliyordu
Normalde öyle birisine karşı etkilenmezdim ancak geçmişimiz vardı, tabi o hatırlamasa bile ben dün gibi hatırlıyordum.
Onun söylediği kelimeyi sorgularken o çoktan elimdeki kolayı alarak açmıştı benim için. Bana uzattığında ise yavaşça elinden kutu kolayı alarak dudaklarım arasına götürmüş ve bir yudum almıştım koladan. Neden olduğunu anlamasam bile bana karşı sırıttığını fark etmiştim. Kolayı dudaklarım arasından ayırarak ona bakmıştım.
"Ne bakıyorsun? Dön önüne!"
"Açdıktan sonra bende içtim onu."
"Ne?!"
Siktir az önce dolaylı yoldan öpüşmüş olmuştuk?
Masadan bir pecete alarak dudağımı sanki kazıyacak gibi silmeye başlamıştım. Jungkook ise salak gibi gülüyordu hâlâ.
Jungkook dudaklarımı sildiğim ellerimi tutarak nazikçe çekmişti. Elimdeki peçeteyi de alarak masaya koymuş ve gözümün önüne kelen saçlarımı arkaya doğru taramıştı.
"Yapma dudakların kuru-"
"Ben biraz daha burada durursam iğrençlikten kusucam, size iyi eğlenceler beyler."
Sunoo öyle deyip çantasını astığı sandalyeden almış ve bana öpücük atarak çıkmıştı kantinden. Ben o bunları yaparken yardım etmesi için gariban gibi bakıyordum ama umursamadan çıkıp gitmişti. Bense yanımda bir piskopatla kalmıştım!
•~•~•~•~•
2 gün sonra
James
Jungkook
GüüüzeeeliiiimTaehyung
NeJungkook
Seni özledim
Derstesin şuan demi?Taehyung
Banane
Evet dersteyim ne var çabuk söyleJungkook
Diyorum ki çıkışta bana mı gelsen?
Beraber gidelimTaehyung
Araban var demi?
| LamborgeneJungkook
Evet bebeğim
Gidelim mi?Taehyung
Hmm bakarızJungkook
Tamamdırrr
Seni seviyorummTaehyung
Hehe aynen
UzaJungkook
❤️❤️
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia | Taekook
RomanceTaehyung Kore'nin en zengin ailelerinden birinin çocuğuydu, parasının verdiği ego yüzünden kendisini herkesten üstün tutuyordu. Bu yüzden sadece 3 adet arkadaşı vardı; Kim Sunwoo, Jang Wooyoung ve Hwang Hyunjin. En yakın olduğu arkadaşı Sunoo Jeon J...