SEEEEEELLLLAAAAAMMMEHE..... BİRAZCİK FİCİ ONEMSİZ BİRAKMİS OLABİLİRİM....
BUNUN İCİN OZUR DİLERİM AMA FİC NEREDEYSE HİC OY ALMİYORDU BU YUZDEN CANİM HİC YAZMAK İSTEMEDİ
AMA TT DE BİR VİDEO GORDUM BENİM FİCİMİ PAYLASMİSTİ O YUZDEN ASSSİRİ DERECEDE MUTLU OLDUM VE YENİ BOLUM YAZMAYA GELDİM HEMEN
ELİMDEN GELDİGİ KADAR GUZEL YAZMAYA CALİSTİM EGER KUSURLARİM VARSA GORMEZDEN GELİN LUTFEN
BU ARADA VİDEOSUNU GORDUGUM İNSANCİK SEKERCİGİNİN TT HESABİ SANİRİM taehyung_1557 GİBİ BİSEYDİ
NEYSE SİZ BANA DAHA FAZLA KUFUR ETMEDEN DEEEEVVVVAAAAMMMMKEEEEE
\Sınır/
30 vote
15 yorumTaehyung 22 yaşında
Hyunjin 23 yaşında
Jungkook 25 yaşında
Taehyung'dan
2 yıl sonra
"Mabel yerinden dur!"
"Ya anne! Babama söyleyim seni bak!"
"Söyle bakayım napıyorum ben seni!"
Evin hem neşesi, hem de evin yaramazlık ustası olan minik kızım şuan poposunda sadece donu ile etrafta koşturuyordu. Üzerini giydirmeme izin vermiyordu anlayacağınız...
Merdivenlerden inen Hyunjin'i gördüğüm gibi anında koşturmayı bırakmıştım. Çünkü manyak ötesi kızım hile yaparak babasının kucağına atlamıştı.
"Benim kızım yaramazlık mı yapıyormuş?"
"Yayamaşlık falan yapmıyom! Bu pişyik adam baya zoyya üstümü giydiymeye çayışıyo!"
"Ama güzelim üzerini giymezsen hasta olursun. Hem üzme anneni o sabah akşam seninle uğraşıyor."
Mabel dudaklarını büzerek kollarını birbirlerine kenetleyerek küsmüştü babasına. Hyunjin de kıkırdayarak Mabel'ın yanaklarını öpmüş, sonra ise yavaş yavaş merdivenlerden inerek yanıma gelmişti.
Yavaşça Mabel'ı bana verdiğinde onu kucağıma alıp koklayarak öpmüştüm saçlarını.
"Yapma böyle kızım üzüyorsun ama beni."
Mabel bana döndüğü zaman boynuma atlamıştı. Hep böyle yapıyordu zaten, aynı kendim gibi ağlak bir çocuk doğurmuştum. Küçük kafasını boynuma gömdüğü zaman minik incilerini boynumdan aşağı akıtmaya başlamıştı.
"Oy oy yerim seni."
Hyunjin'e kafam ile kıyafetlerini gösterdiğim zaman gülüp hızlı adımlar ile Mabel'ın kıyafetlerinin olduğu tarafa doğru gitmeye başlamıştı. Geldiği zaman önce eşofmanını ve tişörtünü omzuna atmıştı, sonra ise pamuk gibi beyaz ve yumuşak olan zıbını benim yardımım ile giydirmiş, sonra ise pembe eşofman ve kedili tişörtünü giydirmişti. Kıyafetlerini giydirdikten sonra Hyunjin Mabel'ın ensesinin biraz üzerine, bense anlına bir öpücük kondurmuştum.
"Aşkım tamam ağlama."
"Hiç öyle demeyin Taehyung bey sizde gençken böyleydiniz."
"Hmm, öyle miymiş Hyunjin bey?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia | Taekook
RomanceTaehyung Kore'nin en zengin ailelerinden birinin çocuğuydu, parasının verdiği ego yüzünden kendisini herkesten üstün tutuyordu. Bu yüzden sadece 3 adet arkadaşı vardı; Kim Sunwoo, Jang Wooyoung ve Hwang Hyunjin. En yakın olduğu arkadaşı Sunoo Jeon J...