Canlarım bir anda neden bu kadar büyük bir düşüş oldu? Çok iyi ilerliyorduk zorla 15 vote oldu bir önceki bölüm lütfen hayalet okuyucu olmayın paragraf arası yorum ve oylarınız eksik etmeyin... Sizi seviyorummm!!\Sınır/
20 oy
5 yorum (farkli kisilerden ayni kisi 5 kere yorum yapmayacak)Taehyung'dan
"Ah!"
Bir anda içime girince ne yapacağımı şaşırdım. Tanrım, çok büyüktü tamam mı!
İçimde anladığım kadarıyla alışmam için biraz beklemişti, bir anda içime tüm penisini soktuğu için canım çok fena yanıyordu. Bu kadar acıyacağını düşünmemiştim, kendimi dildo ile tatmin ederkenki zamanlar gibi olur sanıyordum. Gerçi Sağ olsun Jungkook'un siki benim kullandığım dildonun 3 katı.
Ben bunları düşünürken bir anda içime bir vuruş yapmış ve benim hem kafamı geri atmama hem de gözlerimin kaymasına neden olmuştu. Hissettiğim acı yüzünden inleyememiş, sadece ağzımın bir karış açılmasına ve ağzımdan değişik sesler çıkmasına neden olmuştum.
"Acıyo mu?"
"Evet!"
"Yapacak birşey yok katlanacaksın artık."
Öyle dedikten sonra benim konuşmama bile izin vermeden yeniden içime bir vuruş yapmıştı, sonra tekrar; tekrar, tekrar, tekrar. En sonunda kendine bir tempo oluşturmuş şekilde içimde vuruşlar yapmaya başlamıştı. Tabi bunları bu kadar rahat anlatıyorum ama çok kötü acı çekiyordum ve o bunu umursamıyordu. Hah! Güya bana deliler gibi aşıktı! Eminim ki sadece benimle sikişmek için oyle dedi.
Jungkook içimde bir tempo ile kaymaya devam ederken acı inlemelerim yavaş yavaş zevk inlemelerine dönüşüyordu.
"Ah!"
"Geçer birazdan sakin ol, minik zargana."
"H-Hayı-mhm, çok-iyi."
Jungkook bu cümlemi duyar duymaz içimdeki hareketlerini daha da hızlandırmıştı. Eminim şuan o da çok güzel zevk alıyordu. Aynı şekilde bende çok guzel zevk alıyordum.
Penisi bir anda en zevk aldığım noktaya denk geldiğinde kendimden geçerek inlemiştim. Birdaha oraya vuracağı umudu ile beklemeye ve inlemeye devam etmiştim sonra da. Tabii tahmin ettiğim gibi olmamış, sanki benimle dalga geçer gibi sadece 1 kez oraya vurduktan sonra birdaha dokunmamıştı o noktaya. Sonra ise dayanamayarak virdaha oraya vurmasını istedim.
"A-Ah! Siktir tekrar vur oraya!"
"İsmimle inle, bende istediğini yapayım. Herşeyin bir ücreti vardır değil mi?"
Tamam, evet bunu yaptım. Normalde de yapardım ancak yanlış bir şekilde yaptım onun ismiyle inlemeyi...
"Ahm, James! Daha hızlı!"
İçimdeki hareketlerini bir anda durdurunca ne dediğimin farkına varmiştım. Evet, ona hafızasını kaybetmeden önce sevgili olduğumuz zamanlar taktığım isim ile seslenmiştim.
Ne yaptığımın çok pis farkındaydım ama şuan rahatlamam lazımdı. Hemen başımı onun omzuna gömüp bacaklarımı da beline doladım ve kendimi ona itmeye çalıştım, ancak olmadı. Hâlâ benim eskiden neyi olduğumu hatırlamadığını umuyordum, ancak umutlarım beni yarı yolda bıraktı.
"Mabel?"
Bir süredir içimde hareket etmediği için içim kaşınmaya başlamıştı. Jungkook'un o kaşıntıyı içimde sert vuruşlar yaparak yok etmesini istiyordum. Ama şuan öyle bişey dersem aptal gibi görünürdüm. Ama yaptım, çünkü rahatlamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia | Taekook
RomanceTaehyung Kore'nin en zengin ailelerinden birinin çocuğuydu, parasının verdiği ego yüzünden kendisini herkesten üstün tutuyordu. Bu yüzden sadece 3 adet arkadaşı vardı; Kim Sunwoo, Jang Wooyoung ve Hwang Hyunjin. En yakın olduğu arkadaşı Sunoo Jeon J...