Частина ~ 3

3 1 0
                                    

Чорт, я виглядав як якийсь хворий, старий збоченець.Вона дивилась на мене так наче боялась, та про що я в біса говорю, якщо сам себе боюсь.Я не думав, що все це так вийде, випадково зустрів її в цьому супермаркеті.Не знаю, що зі мною відбувається, відчуття такі дивні, наче щось знайоме, але повністю не можу зрозуміти, що це.
Боже тільки не...

— Я не бачу змін в вашому психічному стані.Якщо ви самі не захочете щось змінити, вам не допоможуть. — ця психологиня, лице якої Бакі здавалось за цей місця так набридло, що дивитись на її вираз не було сил.
Але він просто мовчав не взмозі, щось відповісти чи сказати.Брови були як завжди нахмурені, здається він ніколи не розслабляв мʼязи обличчя, особливо на людях.Дивився на всіх — як на ворогів.
Він нервово облизнув губи і відвів погляд у вікно.Вона не виходила в нього з голови, цей образ, який він бачив друге в житті.Засів в спогадах, як би не намагався стерти її, нічого не вдавалось.

— Ви не намагались знайомитись з дівчатами? — Звісно, звісно він намагався знайомитись з жінками, його проблеми були вирішені, і зараз йому тільки намагатись знайомитись.Якщо він навіть на двір рідко виходить і лише в такому одязі, в якому його не впізнають, або не будуть звертати уваги.Часто закритті руки від лишньої уваги.Цей клятий протез, жінки ж мріють саме про такого чоловіка.Вже не говорячи про інші фактори.

— Да в 40-х — зʼязвити йому вдавалось завжди, навіть в таких моментах, які завдавали йому болю.Захисна реакція, яка працювала на сто відсотків.Вона лише сухо посміхнулась, даючи зрозуміти, що ці трюки на неї не діють.І що вона бачила стільки самовпевнених пацієнтів, що на пальцях не перерахувати.Більшість з яких завжди думає що допомога їм не потрібна, саме як і він.

***
Сем завжди мене розумів, підтримував і дуже часто допомагав, навіть порушуючи закон.Але цього разу, він конкретно облажався настільки, що не можна було передати словами.Злість для мене була надто дужою емоцією, яку я ніколи не відчував настільки сильно, як зараз.Хоча може й здатись, що я відчуваю її кожної хвилини свого існування.Ні, все не так, як здається на перший погляд.

Віддати щит уряду, навіть не уряду, а цьому самовпевненому індику, який в своєму житті нічого не бачив і не знає.А потім він чорт забирай одягає на себе костюм капітана Америки.

— Ти розумієш, що вони фактично індифікують себе як боги.Ця сиворотка в їх організмі дає владу.А вони в свою чергу не боячись нічого, знищують людей, буквально прославляючи себе. — Сем бурно розповідав про їхню з Джеймсом місію, яку їм треба було пройти.Грубо жестикулюючи і дуже емоційно висказуючись про цих «Богів».Кількість яких з кожним разом зростала все більше, а сиворотка, яку вони звідкись дістали не закінчувалась.Все здавалось з кожним днем давало тріщини і краще не ставало.Бакі фактично не слухаючи його пив віскі, прижмурено дивлячись в одну точку.

Забуті ПочуттяWhere stories live. Discover now