Sabah gün ışığının yüzüme vurmasıyla uyanmıştım yataktan doğrulup komidindeki su dolu bardağı kafama diktim.Terliklerimi giyip kişisel banyoya doğru adımladım buz gibi bir duş alsam hiç fena olmazdı
Kıyafetlerimi çıkartıp kendimi buz gibi bir suya bıraktım bende bu su gibiydim buz gibi.
++++++++++++++++++
Bornozumu giyip kendimi giyinme odasına attım siyah iç çamaşırlarımı ve beyaz büstiyer lacivert palazzo pantolonumu giydim.
Makyaj masasına geçip ideal bir makyaj yaptım saçlarımı taradıktan sonra odadan dışarı adımladım
"Fadime ablaaa ben cikiyorummm şimdiden ellerine sağlık akşam geç gelirim. diye seslendikten yarım salise sonra cevap geldi "Eflal şu kahvaltını yap öyle git şirkete hadi kızımmm"
Merdivenleri bitirdiğimde karşımda Fadime abla vardı ve bu bakış naneyi yedin demekti hiçbir şeyden korkmayan ben şu dünyada Fadime ablanın terliğinden korkuyordum .
Hızlıca yanağını öptükten sonra oda beni öpmüştü ayakkabılıktan siyah kalın topuklu ayakkabılarımı giyip çıktım .
Adamlarımdan biri "hangi arabanızı getireyim Eflal hanım " soğuk bir ses tonu ile " Siyah BMV yi getir dediğimde adam hızla yanımdan uzaklaştı.
4. Dakikanın sonunda adam gelmişti anahtarı elinden alıp siyah BMV bindim.
Şirkete varmama 5 dakika fln vardı telefonumdan sağ kolun emreyi aradım
"Emre herşey yolunda mı şu Halit piçinin adamları harekete geçti mi?
"Herşey yolunda patron Halitin itleri şu an gözlememizdeler ve bir olay yok "
"Tamam o zamn takip etmeyi bırakmayın herşeyden beni haberdar et.
"Tamam patron "Telefonu kapattığımda zaten şirkete gelmiştim hızlıca valeye arabanın anahtarı verip şirkete doğru adımladım
Beni gören çalışanlar ya gömleklerini ilikliyorlardı ya da başlarıyla selam veriyorlardı.
Asansöre binip 18. Katı tuşladım kata geldigimde odama geçip asistanım Selen den kahve istedim .
Bismillah çekerek koltuğa oturdum ve projelerle ilgilenmeye başladım.
++++++++++++++++++
Saate baktığımda 17.45 olduğunu gördüm yani neredeyse 3 saattir bu masadaydım
Kalçam inşallah koltuğa yapışmamıştır Aminn ayağa kalkıp odadan dışarı çıktım.
Telefonum çaldığında arayan kişi Emreydi görüntülü aramıştı aramayı cevapladım karşımda büyük ihtimalle bana ihanet eden köstebekler duruyordu.
"Patron seni sevindirecek bir haberim var bu pi- pardon köstebekler senin kuyunu kazmışlar depodayız bekliyoruz seni " aramayı kapattım ve dudaklarım sinsice kıvrıldı
Hızımı 140 a çıkarıp depoya sürmeye başladım 10 dakikanın sonunda depoya gelmiştim adamlara baş hareketi ile selamladım ve deponun girişine adımladım.
İçerisi rutubet kokuyordu kendi odama gidip eşofman ve siyah bir t-shirt giydim
Ve asıl odaya doğru adımladımMerhaba nasılsınız 2. Kitabımla sizlerleyiz beğendiğiyseniz yorum ve oylamayı unutmayın iyi gecelerr✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK DÜŞMANLAR
Ficção Adolescente"Sana asla yenilmem Koray " "İzle ve gör Eflal Ben Eflal Adel Kandemir yer altının tek kadın mafyasıydım. Ailemi benden alan Demirel ailesinin sonu olucaktım ama bir gün birşey oldu ve bu tüm yer altını etkilemişti Eflal Adel Kandemir ve Koray Demi...