turnazi 13. Bölüm Detayları

29 2 91
                                    

En sevdiğim bölüm en sevdiğim detaylar:

"Hiroşima'yı geziyorum. Hiç mutlu değilim burayı gezdikçe daha da mutsuz oluyorum. Neden bunu yaptığımı bilmiyorum. Ah neye takıldım ki? Bu da ne böyle? Bu şey her neyse onu laboratuvarda incelemeliyim. sanki doğal bir taşa benziyor mor ve parlak. Ama bu şey kesinlikle daha önce görülmemiş bir şey. Bununla ilgileneceğim."

JAPONYA MUTSUZ BİR ÜLKE! DÜNYANIN MUTLULUK IŞIĞIYMIŞ GİBİ YAZMAYI KESİN! ÇÜNKÜ İNTİHAR EDEN ONCA GENCE SAYGISIZLIKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL BU!

"Uyandım ve gün bana başladı. Evet efendim gün bana başladı çünkü hiç kimsenin güne başlama gibi bir lüksü yok. Amerika'nın bile. Sen zorla uyandırılırsın ve gün sana başlar. Güne mutlu başlamak ne saçma. Hayır efendim gün sana başlar ve mutlu yada mutsuz olacağına yaşayacakların karar verir. İstisnası yok. Her neyse elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltımı ettim. Ve çalışmaya başladım. NATO nun bitirmem için verdiği sunumun haftaya son günü. Ve işini gerçekten layığıyla yapıp zerre değer görmememe rağmen bu sunumu da en iyi şekilde tamamlayacağım. Zaten az kaldı eğer sunumu erken bitirebilirsem. B planı için çalışmalarımı devam ettirebilirim. Ki bu çok iyi olur. Yine çok düşünüyorum. Odaklan Türkiye odaklan..."

Yine kimse burada B planını sormadı ama söyleyeyim B planı TUTAN'dır.

"🇯🇵: o zaman otur ve hiçbir şeye dokunma. Biz gidiyoruz."

Burada da Japonya'nın hiçbir şeye dokunma demesinin sebebi tüm bunları yapan kişinin o olmasıdır.

"🇹🇷: SSCB ve RR canlanmış olabilir."

Aslında burada RR'nin canlanması imkansız ama Türkiye heyecandan yanlışlıkla RR'yi de söylüyor.

"🇺🇳: Evet değerli ülkeler bildiğiniz üzere olağanüstü bir durumla karşı karşıyayız. Bu sebeple hepimizin gelmesini daha uygun buldum. Öncelikle Türkiye ve Japonya'yı buradan tebrik ediyorum. Bu sebeple en yakın zamanda kendilerine ödülleri verilecek. Ancak şu anki önceliğimiz dirilen ülkeler. Henüz nasıl dirildiklerini ya da kimin dirilttiğini bilmiyoruz ancak bu konuda çalışmalarımız devam ediyor. Araştırmalar bize ülkelerin herhangi bir şekilde sivil halka zarar veremeyeceklerini ya da başa geçemeyeceklerini gösteriliyor. Tabi size vurursa canınız acır. Aynı şekilde siz ona vurursanız onların da canı acır. Yeme içme durumları ise şöyle yiyip içmezlerse acıkıp susarlar ancak bu onları tekrar öldürmez. Onları bildiğimiz kadarıyla herhangi bir şekilde öldüremezsiniz. Onlar da sizi aynı şekilde öldüremezler. Şimdilik bildiğimiz şeyler bunlar. Sorusu olan?"

"🇪🇺: evet eğer dışarıda kalırlarsa ölmezler ama üşürler ki bu ölmekten daha beter."

Sizce birlikler nasıl bu kadar şey biliyor? Ve ikinci dünya savaşı sırasında veya sonrasında ölen çoğu ülke kitapta yok. Sizce neden? Bunun sebebi bazı dirilen ülkelerin kaçırılması veya daha kötüsü kendi evlatları tarafından birliklere satılarak üzerlerinde deneyler yapılması. yani kitapta neden faşist İtalya yok çünkü İtalya babasını sattı işte tam da bu yüzden. Neden Amerika sessiz kalıyor tüm bunları biliyor çünkü.

"🇹🇷: ilk AVM deneyimin nasıldı?

N: korkunç. Resmen kedili pijama vardı."

Çizmeyin arkadaşım çizmeyin Nazi'ye böyle şeyler giydirip çizmeyin!

KİTAPLARIMIN İÇ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin