turnazi 9. Bölüm Detayları

37 2 99
                                    

"Normal bir şekilde oturuyorum. Sessiz sakin örgü örüyorum. kazağın bitmesine az kaldı. Bitince eminim çok güzel olacak
Bir yandan çayımı yudumluyorum bir yandan da kazak örüyorum. Ama nedense içimde kötü bir his var. Sanki bu huzur daha gelmeden gidecekmiş gibi... Bu düşünceyi savmak istiyorum. Ama geri geliyor. Böyle düşünürken telefonum çaldı açmak için yanına gittim."

Bunun sebebi kadınlar hisseder lafı. Bence gayet açık ve net.

"🇹🇷: peki Bay Nazi buraya kaç günde gelebilirsiniz?"

Ülkeler arası üç gün sürdüğü için aynı şekilde haberlerin gelmesi de üç gün sürüyor yani Türkiye'nin bunu , Almanya'nın nazi olduğunu, henüz bilmemesi gayet normal.

"Şimdiye dek yaptığım en garip konuşma sanırım bu. Kimin nesi ki bu? Konuşmak istediği konu neyle ilgili? Bu kadar önemli olan ne? Nazi sanki tanıdık geliyor. Sorular... Hiç bitmez..."

Ancak Nazi'nin Türkiye'ye tanıdık gelmesinin sebebi Almanya'da olaylı bir parti olması ve Türkiye'nin bu ismi daha önce duyması.

"🇹🇷: Tamam o zaman nasıl tanıştık?

N: 1. Dünya savaşından önce toplantıda çocuk odasında.

🇹🇷: eee tamam kaç dil biliyorum?

N: 11

🇹🇷: doğru kardeşim var mı?"

Burada Türkiye'nin nispeten saçma sorular sormasının iki nedeni var;
Birincisi: şaşkınlık.
İkincisi: daha sonradan hatırlayıp uzatmak istememesi.

Bu kadar. Ama dediğim gibi üçüncü kitabı roman halinde basılı şekilde yazmak istiyorum siz ne dersiniz? Yorumlarınızı yazınız lütfen.

KİTAPLARIMIN İÇ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin