turnazi 3. Bölüm Detayları

11 1 22
                                    

İkinci bölümde bir detay yok bu yüzden 3. Bölüm Detayları ehe.

"🇩🇪: ah ne kadar kabayım. elindekiler ağır olmalı ver taşıyayım."

Bu cümle o zamanın Avrupasında önemli yeri olan centilmenlik seviyesini yüzde bin yapan bir cümle koymak istedim.

"🇩🇪: nelerden hoşlanırım? Resim çizmekten, enstrüman çalmaktan birde..."

Tabi bu kısmı herkes anladı ama birinci sebebi ikinci sebebi değil.
birinci sebep: Adolf Hitler
İkinci sebep: o zamanın Avrupasında özellikle Almanya'da sanatsal faaliyetler çok gelişmişti ve halkın da buna yeteneği vardı yani bunun olması pek te şaşırtıcı değil.

"🇹🇷: tamam yapacak daha iyi birşey yok."

Yine bu cümle kalıbı da o zamanın Avrupasında kibarlığı tavan yapan kalıplar arasında.

🇹🇷: kendine haksızlık etme bende hiç müzik aleti çalamam. Resim de yapamam. Ama kalemim güçlüdür.

Bu da Osmanlı'nın kuruluştan yıkılışa genel sanat ortalamasına göre yapılmıştır.

Dediğim gibi ilk bölümler haliyle kısa ve kötü bu yüzden detayları da anca bu kadar. Her neyse ilerledikçe öyle şeyler var ki... Bunu saymazsak üçüncü kitapla birlikte öyle şeyler var ki hemde... (Aklıma üçüncü kitabı bir yayınevi bulup basılmış kitap halinde yazmak gibi düşüncelerim var ama daha hiçbir şey net değil eğer olursa dünyanın ilk basılmış countryhumans romanı olacak ama işin kötüsü kitabın sonunu ben yazmayacağım inşallah o roman tamamıyla Türkiye'nin biyografisi olduğu için ve o kadar uzun ömrüm olamayacağı için devamını vasiyetim olarak benim gibi yazabilecek birini isteyeceğim eheğ uzak ama hoş hayaller...)

KİTAPLARIMIN İÇ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin