3.Sezondan rastgele bir bölüm
Sam yine kabus görüyordu. Dean kardeşini sarstı, bir dava için çalıştıkları için araştırma sırası Dean'daydı ve Sam uyuyordu yani kabus görene kadar.
Dean Sam'i tokatladı "Sammy uyan, bu sadece bir kabus" Sam hızla nefes nefese yataktan doğruldu "İyi misin dostum?" Sam yutkundu ve ağabeyine baktı "Dean ben galiba yine görü gördüm" Dean şakaklarını ovuşturdu "Hani bitmişti?"
Sam iç çekti "Neredeyse 2 aydır görmüyordum" Dean onun omuzunu tuttu "Ne gördüğünü anlatmak ister misin?" Sam yutkundu "Babamızı gördüm" Dean sözünü kesti "Babam öleli neredeyse 6 ay oldu Sam onu cesedini ben yaktım"
Sam eliyle yüzünü kapattı "Biliyorum ama dinle, babam gençti yani tahmini annemin öldüğü geceki kadar gençti ve kucağında bir bebek vardı" Dean hafif çıkmaya başlayan sakallarını okşadı.
"Bu imkansız sen bir yaşındaydın ve ben 6 yaşındaydım" durakladı ve gözleri faltaşı gibi açıldı "Sammy o bebek Winter" Sam şaşırdı "Ama imkansız annem öldükten 1 ay sonra yüksek ateşten Winter ölmüş olmalı. Babam öyle dememiş miydi?"
Dean onayladı "Evet ama sen hatırlamazsın babam pek üzgün gibi değildi. Yani annemi kaybetti ve üzerine kızını kaybetti yıkılmış olması gerekirdi" Sam onayladı ve yataktan kalkarak bilgisayarını açtı.
"Bu işte bir terslik var bana hastanenin adını söyler misin? Kayıtlara bakacağım" Dean omuz silkti "Yıllar oldu Sammy hatırlamıyorum" Sam iç çekti "Hangi eyaletteydik lütfen hatırlıyorum de"
Dean durdu ve düşündü "Sanırım Saint Joseph di ama emin değilim" Sam hızla bilgisayara bir şeyler yazdı "Hastaneyi buldum ve bize 3 saat uzaklıkta bu davadan sonra bakabiliriz" Dean iç çekti
"Sammy, neden bunu bu kadar kafaya taktın? Aptal bir görü sadece Winter öleli yıllar oldu. Yaşasaydı 28 yaşında falan olacaktı anladın mı?" sam iç çekti "Dean bu bir işaret olabilir" Dean esnedi "Ya da sen keçileri kaçırdın boşver. Senin uykun kaçtı galiba sen şu canavarın ne olduğunu bul ben biraz kestireceğim"
Sam onaylamak zorunda kaldı ama kafasını kurcalıyordu. Dean yatarken bilgisayara bakmaya devam etti, deliler gibi araştırmak istiyordu ama Dean haklıydı kız kardeşleri ölmüştü ve ölü olan biri ile ilgili boşa araştırma yapmak istemiyordu.
Bu bölüm bu kadardı. Geçmiş bölümleri kısa olacak ama diğer bölümler uzun olacak garantisini verebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Winchester
FanficWinchester kardeşlerin Sam doğduktan 9 ay sonra bir kız kardeşleri daha vardı. Babaları anneleri öldükten sonra kızın da öldüğünü söylemişti ama kardeşlerin bilmedikleri şeyler vardı. **İlk bir kaç bölüm de kız karakter olmayacak ve kardeşlerin kızı...