*dużo przekleństw może być w tym rozdziale*
#############################
Pov. USA.
*Tydzień potem*
-USA! CO TY DO CHOLIBKI OGLĄDASZ!? - Krzyknoł mój brat Kanada... Oh... No... No... NO! Nie... Boże proszę nie... NIE!
(To co oglądał USA:
)
Fuck! But i Love his... But my famyli don't like geys...And Rusia is not gay...
- N-n-nic takiego nie oglądam - szybko wyłączyłem telefon bu Kanada nie widział tego ponownie....
-USA... Ty jesteś gejem. To nie było pytanie. - FUCK!
-...- powiem mu... Będę mieć przesrane od famyli - N-no... Może...
-Nie kłam.
-No ale-
Tym czasem w domu Rosji.
P
ov. Rosja.
Co ci ludzie wstawiają na YouTube... Jakieś shipy że mn- O BOŻE! TY JEST SHIP RUSAME! muszę obejrzeć wszystkie filmiki z tym shipem😏.Np. oglądnołem jakieś takie coś:
XD to było pojebane od strony Filipin XD."Zabije wszystkich którzy będą chcieć być z tym typkiem" to sobie ciągle powtarzałem w głowie.
No są takie jakby wakacje bo my kraje musimy się zajmować krajem ale do puki nie skączymy szkoły to rodzice się zajmują krajem 🫤.
Kiedy zszedłem na dół to zobaczyłem Ukrainę Polskę i Niemca ktuzi szukają czegoś na laptopie w salonie.
No oczywiście podszedłem do nich, żeby sprawdzić co robią... A to co robili mnie zszokowało w umyśle... Oni paczuli na shipy kraju ktuzi ludzie zrobili.
Time Skip
T
o trwało w nieskączoność... Aż do momętu w którym Ukraina zrobiła "ouuu" i potem Polska i jeszcze Niemcy.
Wiedziałem o tym shipem ale jeżeli oni powiedzą ciś temu typkowi (od Autorki: To nie jest jakiś "typek" Rosja... To jest twuj crusha teraz) to ich własnoręcznie uduszę kurna.
To wyglądało w taki sposób:
On na pewno nie ma na imię Ameryka bo są dwa kątynęty. Ameryka południowa i Ameryka północna .
############-$###$-############
Nwm czemu ale zrobiłam
jakiś krótszy rozdział ale nwm czy jest krótki czy długi.Sama nawet nwm czemu zrobiłam jakiś teraz jebnięty niż normalny.
(Przecież ha jestem jebnięta na umysł przez klasę)
CZYTASZ
„T-To tylko przyjaźń" (USA x Rosja)
FantasyTaka se o książka bo mi się nudzi -°- Próbuję robić rozdziały codziennie To jest historia o chłopaku który był masywnie bity przez własnego ojca. Przeprowadza się z rodziną do średniego miasteczka. Jego kolegom i sąsiadem z nad przeciwka jest Rosja...