Pov. USAT-to n-n-nie możliwe... T-to nie p-p-p-prawda...
-I co USA? Oł...
-n-nie pytaj...
-USA... Wiesz chociaż kto jest ojcem?...
- A czy ja wyglądam na osobę która wie!?... Czemu akurat ja...
-USA uspokój się... Będzie dobrze, mówię ci to... - PO tym mom mnie przytuliła pocieszająco, a ja oddałem przytulasa.
Time Skip
Pov. Rosja
Kiedy USA zszedł z góry, to zauważyłem że był cały zapłakany.
-Rosja, pozwól na złówko. - powiedziała Francja. Hmm... Ciekawe o co chodzi.
-Oczywiście.
Chyba szliśmy w stronę ogrodu. Kiedy byliśmy już w ogrodzie to Francja zaczeła mówić.
-Rosja, kiedy USA był ostatnio na jakiejś imprezie? Wiem że wy się znacie od podstawówki - że co? Że my chodziliśmy razem do tej samej podstawówki? To nie prawda. - Bo USA... Jest ciąży.
-USA? On był ostatnio na imprezie u mnie w domu... -KURWA! PRZYPOMINAM SOBIE ŻE SIĘ UPIŁEM! I się... Z nim... KURWA! Ala nawet on mi się podoba...od początku tej głupiej akcji
(Chyba pamiętacie :
)
Time Skip
Po długiej jednak że dla mnie krótką rozmową, Francja mówiła dużo o USA żebym się dowiedział więcej o nim.
Pov. USA
-To co? Jesteś gejem? - Kurna tylko nie ta rozmowa z ojcem...
-Nie... Nie jestem gejem.
-To dobrze. - Uf dobrze że mnie nie pobije.
Time Skip
W aucie-
-USA... Czy to prawda... Że jesteś w ciąży?... - Co mam mu powiedzieć...
-Um... Tak... - ostatnie słowo powiedziałem prawie niesłyszalne, żeby Rosja nie usłyszał, ale on jednak to usłyszał...
-A wiesz kto jest ojcem? - Nie wiem fuck!
-Nie...
-Bo... Ten... Wiem... Kto może być ojcem... - No powiedz! Czekam fuck na odpowiedź! - Um... No... Bo... Ja nim jestem... - Ostatnie zdanie powiedział bardzo i to bardzo cicho...
-... - On tak na serio!? - T-ty tak na serio?... -Teraz będę czekał na odpowiedź, bo jeżeli nie to będziesz płacić dwa razy więcej alimentów (ノ`⌒')ノ┫:・┻┻.
-Tak... - C-co...
Dalszą drogę powrotną przesiedziałem cicho. Rozmyślałem czy on mówi prawdę czy kłamstwo. Ja już nic nie wiem!
Nie wiem czy ktoś czyta całą książkę od początku... Ale chcę żeby ktoś czytał.Mam już w planach następną książkę w planach po skączeniu tej.
A tu takie coś dla was :
Mam też z tym dźwiękiem filmik na tt
(っ˘̩╭╮˘̩)っ do zobaczenia
CZYTASZ
„T-To tylko przyjaźń" (USA x Rosja)
FantasíaTaka se o książka bo mi się nudzi -°- Próbuję robić rozdziały codziennie To jest historia o chłopaku który był masywnie bity przez własnego ojca. Przeprowadza się z rodziną do średniego miasteczka. Jego kolegom i sąsiadem z nad przeciwka jest Rosja...