selammlar
Nabersiniz canımsslarr.
İi günler ve bol laleli günler dilerimm!!!
__________________________________
Sabah uyandığımda hemen saatte baktım ve saatin daha 6.30 olmasıyla derin bir nefes aldım ve ağzımdan bir 'ohh' nidası döküldü.
Okulum 08.00'de başlıyordu ve geç kalmak istemezdim.
Okuldan nefret ediyorum...
İlk önce üzerimdekilerden kurtuldum ve duşa girdim.
Duştan çıktığımda saate baktım ve 6.50'ydi hemen saçımı kuruttum ve taradım.
Uzun sapsarı saçlarım vardı ve kesmeyi pek istemiyordum.
Sonuçta saçlarımı babam seviyordu ve sırf babam sevsin diye uzatıyordum.
Saçlarımı taramam bittiğinde duştan önce hazırladığım okul formalarını giyindim ve hemen aynanın önüne geçerek dudağıma nemlendirici, yüzüme,kollarıma bacaklarıma filanda güneş kremi sürdüm.
Sürmeyince kızarıyordu ve bembeyaz tenimdeki kızarıklıklar hem canımı yakıyor hemde güzel gözükmüyordu.
Güneş kremini çantamın içine attım ve telefonumu da alarak merdivenlerden inmeye başladım.
Saate baktığımda saaitin 07.20
olmasına göz devirdim zaman hızlı geçiyordu.Okul üniforması:
Aşağı indiğimde dün Elzem hanımın evi anlatırken gösterdiği mutfağa girdim ve mutfaktan bahçeye açılan kapıdan sesler gelmesiyle o tarafa döndüm masayı bahçeye kurmuşlardı.Çantamı odamda bıraktığımı hatırlayarak aydınlanma yaşadım fakat sonra üşenip yemekten sonra alma kararı aldım.
Bahçeye çıktığımda yemek masasının eksik olduğunu gördüm.
İkiz bio abiler ve çocuklar yoktu.
Eh bende velet olsam bu saatte kalkmazdım. Sonuçta saat daha 7.30'du.
Her neyse...
Masaya oturdum ve Bio ikiz abilerin gelmesiyle ve Büyük abinin 'afiyet olsun' demesiyle kahvaltıya başladık.
Dalgın dalgın kahvaltımı yaparken büyük abinin boğazını temizlemesiyle on baktım.
Herkes ona bakıyordu ve ne söyliceğini merak ediyordum.
"Okulun hakkında biraz bilgi aldım ve okulun biraz buraya uzak istersen seni Ayazın gittiği okula kayıt ettirebilirim" dedi ve bana cevap istermiş gibi bakmaya başladı.
Eski okulumda arkadaşım yoktu zaten bende bunun getirdiği rahatlıkla başımı salladım.
Sonra ise kahvaltımızı yapmış ve eski okuluma gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alina Amber
ChickLitYabancı bir kız ve onu bulan abileri... Kız onlara alışabilecek mi? Abiler kıza alışabilecek mi? Yazmaya başlama tarihi: 21/04/2024 Gidelim ve görelim İyi okumalarr! Bol laleli günler dilerimm!!!