2-SON GÜNLER

264 77 8
                                    

Son 5 gün. Tatilin bitmesine son 5 gün kalmıştı ön kayıtlar için falan bugn kızlarla okuyacagımız üniversiteye gidecektik. Sabah uyanınca içimde bir duygu vardı heyecanlanmıştım galiba. Kalkar kalkmaz hemen elimi yüzümü yıkamak için banyoya koştum saçlarımı dağınık ve bence hoş bir topuzla tamamlayıp banyodan cıktım elbiselerimi hazırkamadan önce bizim uykuculara mesaj attım .

Kime;Bade

Mesaj;"Heyo uyandın mı uykucu. Unuttunmu bugun ön kayıtları yapıcaz. Kalkta hazırlan."

Kimden;Bade

Mesaj;"Ohoo,çoktan uyandım tatlım ama giyeceğim şeylere bir türlğ karar veremiyorum. Hazırlandıysan gelsene beraber seçelim. Nolur kafam karıştı baya.."

Kime;Bade

Mesaj; "Tamam 10 dakka ya ordayım selin uyanmadımı hala bi onada mesaj atıyım"

Kimden;Bade

Mesaj; "Tamam canım o uykucuyu sen uyandırırsın. Yürü be raky kim tutar seni :)"

Harbiden aramızdaki en uykucu kişi selindi. Selin tipik hep uyumak isteyen yatakla düzenli bir ilişkisi olan bir kızdı. Onu uyandırmak ise baslı basına bir hatadır uyanınca ne yapacağı hic belli olmuyor hanımefendinin.

İç sesimle konusmayı bitirip seline mesaj atım. Bilin bakalım ne diye kayıtlı bende.

Kime ;Uykucu

Mesaj; "Nolur bana hala uyudugunu söyleme."

Birsey yazmayınca halauykuda olduğunu anladım.

Mesaj; "Kızım uyuma artık ya."

Baktım bu böyle olmayacak aradım 1,2,3,4,5,6 evet evet cok üsenmistim ama 6 kez aramıştım tabi uykucumuzu uyandıramadım. Bende elbise dolabımdan kot diz üstü yırtmaçlı bir pantolon üzerine beyaz ,siyah baskılı bir t-short giyiphazırlıgımı tamamladm ,bugun cok sıcaktı bu yüzden sapkamı takmayacaktım.

Hazırlanınca kahvaltı yapmadan annemin yanağına 2 sulu öpücük kondurduktan sonra evden hızlı adımlarla cıktım. Hızlı adımlarla cıkmamın sebebi ön kayıtlar falan diğildi annem kahvaltı yapmadan beni hayatta bırakmazdı.

Arkamdan söyleniyordu ama ben duymamış gibi yapıp badelerin evine doğru yürüyordum. Biz 3 ümüz birbirimize pek te uzakta oturuyor sayılmazdık. Bu yüzden yürüye yürüye rahatlıkla buluşuyorduk. Badelerin kapısına geldiğimde zile bastım. Kapıyı her zamankisi gibi Hale teyze açmıştı. Hale teyze badenin annesiydi cok tatlı ve bade gibi siyah saçlıydı,ama hale teyzenin gözleri masmaviydi adeta bir deniz diyebilirim.

MERCANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin