3-OOF KIZLAR

252 73 2
                                    

Hale teyzenin yanaklarına 2 sulu öpücük kondurduktan sonra halini hatrını soruyım dedim.

-"Nasılsın hale sultan?"

-"İyiyim canım, sen nasıılsın?"

Tam cevap vericekken bileğimde bir el hissetim öküz badecim konuşmama dahi izin vermeden beni yukarıya odasına çıkarıp kendi kendine konuşmaya başlamıştı bilee

-"Konuşmaya vaktimiz yok tatlım,elbise secmemiz lazım ,yada sort falan ne biliyim işte bişeyler giymem lazım böyle gelicek halim yok ya sende saçmalama yani cansu"

-"Ama ben bişey demedi-"

-"Oof cansu sus, ben bişeyler hazırladım ama konuşma vakti diğil denicem sende fikrini söyliceksin. Ok."

Gördüğünüz gibi bade bu elbise konularında bazen kafayı yiye biliyor,şalterleri falan atıyo.Neyse uzatmak istemediğimden hiç bir şey söylemedim o kendi kendine konuşmaya devam ediyordu.

-"Bak bu nasıl ? "

Siyah mini bir elbise göstermişti bayan süs yumağı

-"Badecim biraz abartı olmamışmı?"

-"Hı galiba öyle peki bu nasıl ?kırmızı en sevdigm renk."

-"Çok kısaa"

-"Tamam,madem öyle gelinde siz bakın hanımefendi bi türlü beyenemediniz"

-"Ne ! Ben mi? Asıl sen beğenemedim sen duzgun seyler cıkartmamşsındır belkide canm ama neyse dua et bugun guzel bir gun sinirlenmicem"

Dolabın önüne gelip birseylere bakındım ama bu kızda fazlasıyla süslü yani .Neyse bir jean bir de gömlek cıkardm yani sade bir kombine gore onlar bile cok satafatlıydı. Bade parcalara tek tek baktı ve konusmaya son hızla devam etti.

-"Hımm helal be aferin. Amaaa gömlek iyi hoşta bu jean olmadı sanki .Peki bu şort nasıl? Bence harika bekle giyinip hemen geliyorum"

Yine konuşmama izin vermeden tek solukta konuşup banyoya gitti 5 dakka sonra giyinmiş bir vaziyette dışarı çıktı.Allahtan hızlı hazırlanıyo ee alısverisde zamn kaybı olmasn diye 10 dakkada 20 parca kombin degistirmis kız. Ama giydikleri cok yakısmıstı. Zaten fizigide cok duzgun oldugu icn ne giyse yakısıyoBu kızda yakıyo be.

-"Eeeee nasıl olmuşum"

-"Çok güzel. Beğendim yani şöyle söyliyim erkek olsam sana bakmaktan direkleri boylardım. "

- "Eeeee ne sandın sen beni kuzum MASALLAH bana hahaha. Neyse sonunda halletik canım arkadaşım çok saol "

Der demez boynuma atladı mal ya ikimiz beraber yatağa düştük tabi ben dururmuyum başkadım çirkefleşmeye

-"Yoh kozom koç koloson son yo,kalk üstünden ayı nefes alamıyorum.İmdaat adam öldürüyorlar"

-"Hahaha çok komik ben tığ gibiyim bir kere sen kendine bak asıl dobez sensin "diyip dil cıkardı cocuk ya☺

-"Hıııı öyle öyle tamm neyse hazırsan cıkalım malum bizim başımızda bide uykucumuz var"

-"Sensin şişko ya. Tamam cıkalım şişkocum."

Tamda tahmin ettiğim gibi bu kelimeye takılmıştı. Evden cıktık ve selinin evine doğru yol aldık .Sonunda eve vardık,zile bastık ve melek teyzenin selinin hala uyuduğunu söylemesi ile elimi alnıma yapıştırdım bir kez olsun erken kalk be kızım.

Melek teyze selinlerin yannda calısıyodu. Annesi ve babası calstıgı icin hizmetci tutmuslardı. Melek teyzenin yanagın makas alıp yukarı badenin odasına cıktık.

Odaya girdiğimizde bi adet sarı saçlı kafasını yastığa gömmüş selin gördük . Badeyle birbirimize bakıp kaş göz hareketleri yapıyorduk

-"Bade nooluuur sen uyandır.

-"Malesef şişkocuum olmaz en son kafama terlik fırlattı ve kafam şişti hemde topuklu terlik yani ölum tehlikesi var olmaz yani sıra sende gülüm ."

Badeye yalvarıyordum fakat bizim uykucuyu uyandırmak yine bana düşmüştü.

-"Seliin canııım aekadasım hadi uyan bak sabah oldu."

Selin homurtulu bir ses çıkardı ve bizi şaşırtmadı. Kız bir gıdımcık dahi hareket etmedi.

- "Bu böyle olmayacak bade . Bana şu bardağı uzatırmısın?"

Bade su dolu bardağı uzattığı gibi bi haince gülüş yayıldı suratına. Vay be satıldık resmen.

- Biiir,ikiiiiiii,üüüüç .

Derdemez suyu boca ettim selnin kafaya. Tabi bi çığlık basmış göreceksiniz. Yatakta doğrulmasıyla kafama yastık yemem bir oldu.Allahtan yanınsa sadece yaztık vardı. Bade de kenarda gülme krizine girmişti of.Tabi selin bağıra çağıra bana çıkıştı.

-"MALMISIN SEN YA? Napıyorsun insan böylemi uyandırılır. Ben hiç size böyle yaptım mı? Salak uyuyorum ben uyuyorum düzgün kaldırsana kıtmısınız siz ya ?"

Birden çıkışmasıyla bende ona bağırıyordum.

-"Birincisi eğer erken kalkmayı becere bilseydin sende yapardın,ikincisi ne böyle anırıyon kulaklarım sağır oldu,üçüncüsü o kadar aradım mesaj attım dürttüm uyansaydın ve dördüncüsü bu gün ön kayıtlar başlıyo kalabalıktır orası senin yüzünden gec kaluyoruz."

Her ikiside bana şaşkın bir şekilde bakıyordu bunların hepsini bir çırpıda ve tek nefeste söylediğim için galiba

-"Oof tamam be tamam kalktım."

Dedi ve banyoya yurudu elini yüzünü falan yokadı cıkınca nihayet normal arkadaslar gibi
"Nasılsınız ?"dedi.

-"Ben iyiyim",dedim.

Badeye sorduğunda ise bade

-"Ben şişkomuyum selin", dedi .

-"Buna ne oldu? "

-"Hiiç normal bade tipleri işte"

-"hım anladım yine tartıştınız ve ona şişman dedin dimi."

- "Heeeey ben şişman diğilim."

-"Tamam bade tamam şişman değilsin. Sus"

Deyip olayı geçiştirdim bu sefer bade de fazla uzatmadı zaten.
Allahtan selin bade gibi değildi 2 dakkada hazırlandı.Ve yola çıktık.

MERCANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin